ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برند فایننس: سامسونگ اکنون در رتبه سومین برند ارزشمند دنیا قرار دارد

سامسونگ برند شناخته شده ای در دنیا محسوب می گردد و به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده انگاشت. این شرکت کره ای حتی در آمریکا نیز شهرت بسیاری دارد. اما همه معروفیت شرکت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

سامسونگ برند شناخته شده ای در دنیا محسوب می گردد و به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده انگاشت. این شرکت کره ای حتی در آمریکا نیز شهرت بسیاری دارد. اما همه معروفیت شرکت ها به درآمد و مسائل مالی آنها باز می گردد. هر چه یک برند شناخته شده تر باشد باید عایدی بیشتری نیز داشته باشد.

در همین راستا و به گزارش «برند فایننس» غول تکنولوژی کره ای یکی از بهترین و برترین شرکت های دنیا شناخته می گردد که پس از کمپانی های بزرگی همانند اپل (مقام نخست) و گوگل (مقام دوم) در جایگاه سوم قرار گرفته. این شرکت کره ای از کمپانی هایی همچون آمازون (چهارم)، مایکروسافت (پنجم)، ورایزن (ششم)، AT&T هفتم، وال مارت (هشتم)، اپراتور چینی چاینا موبایل (نهم) و ولز فارگو (دهم) پیشی گرفته و در میان صدرنشینان جدول نشسته است.

بر اساس آمار موسسه یاد شده، سامسونگ توانست در سال گذشته میلادی 1.5 میلیارد دلار به سرمایه خود اضافه نماید و ارزش شرکتش را به 83.2 میلیارد دلار در مجموع برساند.

در میان قسمت های مختلف این کمپانی، بخش موبایل در این افزایش سرمایه نقش بسزائی ایفا نموده و با فروش بالای پرچمداران خود در سال گذشته توانسته پول زیادی را روانه جیب شرکت مادر نماید. اما جالب است که با این محبوبیت جهانی، چینی ها در دو سال اخیر استقبال چندان خوبی از اسمارت فون های این برند نداشته اند و موبایل های ساخته شده توسط کمپانی های وطنی خود را به سامسونگ ترجیح داده اند.

البته مدیر غول تکنولوژی کره ای در این راستا اظهار امیدواری نموده که شاید گلکسی اس 7 و اس 7 اج بتوانند این کم توجهی را از میان برداشته و به این واسطه سامسونگ قادر گردد تا دوباره بازار چین را به دست بگیرد.

در همین راستا بد نیست بدانید که موسسه Interbrand، سامسونگ را در سال 2015 هفتمین برند برتر جهان معرفی نمود و این در حالیست که در کشورهایی همانند عربستان سعودی و روسیه، سامسونگ الکترونیکس محبوب ترین شرکت خارجی محسوب می گردد و در صدر برندهای این دو کشور قرار دارد.

در آخر هم بگوئیم Brand Finance نیز این کمپانی را در سال پیش دومین مارک ارزشمند دنیا دانسته و اعلام کرد که ارزش کمپانی 81.7 میلیارد دلار بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pars
    pars | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    تو آمارهاتون حرفی از ایران نیست و دونستن آمار عربستان و روسیه و امریکا هیچ اهمیتی نداره . تازه خود برند فایننس چیه که امار بی ارزشش باشه

  • حسین
    حسین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    ایول داره سامسونگ ولی اینا برا ما فایده ای د
    نداره

  • مم
    مم | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    دمت گرم پسر خیلی باهات حال میکنم از سیاستات خیلی خیلی خوشم میاد که نگاه به همه نیاز ها و قشر ها میکنی بعدش اون چیزی رو که میخای بیرون بدی رو بسته به نیاز مشتری روانه بازار میکنی.
    همیشه این غول اولویتم بوده تو خرید گوشی و خدا رو شکر تازگیا دور و بریام به این نتیجه رسیدن که ایفون رقیب اصلی سامسونگ چیزی نیس و فقط پول اون سیب دهنیه رو میخوره چقد خوبه که ادم با فکر بره جلو.
    خدایه نوآوری

مطالب پیشنهادی