ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به زودی پشتیبانی مرورگر Edge از افزونه ها آغاز می شود

قرار بود در انتهای سال گذشته، افزونه ها (Extension) به مرورگر Edge راه پیدا کنند اما این مسئله به اوایل سال ۲۰۱۶ موکول شد. حال به نظر می رسد که مایکروسافت آماده شده تا در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

قرار بود در انتهای سال گذشته، افزونه ها (Extension) به مرورگر Edge راه پیدا کنند اما این مسئله به اوایل سال ۲۰۱۶ موکول شد. حال به نظر می رسد که مایکروسافت آماده شده تا در روزهای آتی، این ویژگی را در اختیار کاربران طرح اینسایدر ویندوز قرار دهد.

وب سایت MSPowerUser گزارش می دهد که وب سایتی رسمی از سوی مایکروسافت برای افزونه های مرورگر Edge، برای مقطع کوتاهی در دسترس قرار گرفته و سپس دوباره آفلاین شده است.

chrome_2016-03-14_21-45-39-w650

اینطور که به نظر می رسد، مایکروسافت در آینده نزدیک سه افزونه را در اختیار کاربران ویندوز قرار می دهد. این افزونه ها شامل Microsoft Translator (سرویس ترجمه)، افزونه ای برای بهره گیری بهتر از انجمن آنلاین Reddit و افزونه ی Mouse Gestures خواهند بود.

نکته جالب اینجاست که مایکروسافت به گونه ای این افزونه ها را توسعه داده که کاربران قادر خواهند بود آنها را در مرورگر کروم خود هم نصب کنند. این در حالیست که شرکت ردموندی، پیش از این ابزاری را در اختیار توسعه دهندگان گذاشته بود که به آنها اجازه می داد افزونه های کروم خود را برای مرورگر اج پورت کنند و حالا کار کردن افزونه های اج در مرورگر کروم هم منطقی به نظر می رسد.

هنوز هیچ خبری به شکل رسمی بیان نشده و مشخص نیست مایکروسافت چه زمانی این قابلیت را در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر می گذارد اما گفته می شود که این شرکت سخت در پی انجام آزمایشات مختلف بر روی بیلدهایی است که هنوز از مقر اصلی مایکروسافت خارج نشده اند.

در نهایت باید اشاره داشت که مایکروسافت تصمیم دارد در آینده نزدیک افزونه ها را در ویندوز استور در اختیار کاربران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی