ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو قابلیت «توقف» و «لغو» دانلودها به نسخه 50 مرورگر کروم برای اندروید می آیند

بالاخره پس از مدتی طولانی، صاحبان دستگاه های اندرویدی می توانند به قابلیت توقف و لغو دانلودها در نسخه بعدی مرورگر کروم دسترسی داشته باشند. طبق گزارش اندروید پلیس، تا پیش از این دانلود منیجر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

بالاخره پس از مدتی طولانی، صاحبان دستگاه های اندرویدی می توانند به قابلیت توقف و لغو دانلودها در نسخه بعدی مرورگر کروم دسترسی داشته باشند. طبق گزارش اندروید پلیس، تا پیش از این دانلود منیجر پیش فرض سیستم عامل گوگل اجازه مدیریت دانلودهای کروم را به کاربر نمی داد، اما از نسخه 50 این مرورگر به بعد امکان توقف یا لغو کامل دانلودها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همانطور که در اسکرین شات پایین مشاهده می کنید، از این پس با دانلود منیجر پیش فرض اندروید هم می توانید فایل های دانلودی تان با کروم را متوقف یا به طور کامل لغو نمایید.

Pause_Chrome

اگر خواستار تجربه این قابلیت جدید هستید، در ابتدا باید نسخه ویژه گوگل کروم برای توسعه دهندگان یعنی Chrome Dev را از این لینک دانلود کنید. توجه داشته باشید که برای اجرای آن نیازمند دستگاهی مبتنی بر اندروید مارشملو یا نسخه های جدیدتر این سیستم عامل هستید.

اگر هم اکنون از نسخه پیش نمایش اندروید N استفاده می کنید، آگاه باشید که مکانیزم دانلود برای فرمت های مختلف فایل در آن متفاوت است. از این رو نگذارید که باز شدن پنجره های مجزا برای دانلودها گیج تان کند.

operadownloader

ناگفته نماند که علیرغم محبوبیت فوق العاده بالای کروم در میان کاربران اندروید، کاربران مرورگر اپرا از سال 2014 به قابلیت مشابهی دسترسی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی