ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سامسونگ مشغول توسعه اپی است که از زمزمه ها موسیقی می سازد

از زمانی که انسان به مفهوم موسیقی پی برد، همواره در تلاش بوده تا انواع صداهایی که می تواند با دهان درآورد را تبدیل به آهنگ کند. اپلیکیشن Songify که سال 2011 منتشر شد، ثابت کرد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

از زمانی که انسان به مفهوم موسیقی پی برد، همواره در تلاش بوده تا انواع صداهایی که می تواند با دهان درآورد را تبدیل به آهنگ کند. اپلیکیشن Songify که سال 2011 منتشر شد، ثابت کرد که این امر شدنی است. با این اپلیکیشن می توانستید صحبت کردن معمولی تان را ضبط و به یک موزیک ریتمیک و جذاب تبدیل کنید.

اما اگر بخواهید زمزمه کردن هایتان را به آهنگ تبدیل کنید چطور؟ این سوالی است که از سال گذشته ذهن توسعه دهندگان بخش C-Lab کمپانی سامسونگ را به خود مشغول کرده؛ بخشی که کمپانی کره ای برای کارمندانش احداث کرده تا ایده های خلاقانه شان که پتانسیل تجاری شدن دارند را در آن پرورش دهند.

آخرین پروژه C-Lab اپلیکیشنی است تحت عنوان !Hum On که ظاهرا می تواند از ضعیف ترین آواها و زمزمه های شما موسیقی بیافریند. اپ مورد بحث فعلا در مرحله بتاست و قرار است که برای پلتفرم اندروید منتشر شود.

humon_main_1

برای کار با آن کافیست روی دکمه رکورد اشاره کرده و چند بار پشت سر هم با صدایی مثل «همم» آهنگی زمزمه کنید. با این کار اپلیکیشن آوای خارج شده از دهان شما را به نت های موسیقی تبدیل کرده و شروع به پخش آن مثل یک فایل MIDI می کند.

فایل های صوتی ذخیره شده در !Hum On قابل ویرایش هستند، به نحوی که می توان در آن جای نت ها را با هم عوض کرد یا سبک آهنگ را به راک، R&B و ... تغییر داد.

گفتنی است که سامسونگ دمویی از عملکرد این اپلیکیشن را طی رویداد SXSW که هم اکنون در حال برگزاریست به نمایش گذاشته که ظاهرا توانسته نظر تست کنندگان را به خاطر عملکرد جالبش به سوی خود جلب کند.

تاریخ انتشار این اپ هنوز مشخص نیست و سامسونگ هنوز جزئیات بیشتری از آن در اختیار رسانه ها و مردم قرار نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Enrique Iglesias
    Enrique Iglesias | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    سامسونگ داره کم کم برنامه های جالبی ارائه میده،من که هم از این خوشم اومد هم Waffle

  • علی
    علی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    چند تا بازی دیتا دار قشنگ معرفی میکنید حجمش مهم نیست حدود 5 6 تا

مطالب پیشنهادی