ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرویس Twitch به توسعه دهندگان کمک می کند تا قابلیت هایی جدید برای استریم در بازی خود قرار دهند

سرویس استریم Twitch دیگر صرفا نمی خواهد که کاربران را نسبت به تماشای زنده محتویات استریم ترغیب کند بلکه از این پس، می توان با بازی های در حال انجام، تعامل نیز داشت. بعد از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

سرویس استریم Twitch دیگر صرفا نمی خواهد که کاربران را نسبت به تماشای زنده محتویات استریم ترغیب کند بلکه از این پس، می توان با بازی های در حال انجام، تعامل نیز داشت. بعد از موفقیت پروژه هایی چون Twitch Plays Pokemon، حالا Twitch از برنامه جدیدی به نام Stream First رونمایی کرده و امیدوار است تا بازیسازان، به قراردادن قابلیت های متعدد Twitch در بازی خود علاقه مند شوند.

علاوه بر این، Twitch هم چنین از سرویس های جدیدی برای توسعه دهندگان رونمایی کرده است که به آن ها کمک می کند تا قابلیت هایی نظیر Stream First را در بازی خود قرار دهند. شاید یکی از جاه طلبانه ترین عناوین نخستی که از قابلیت Stream First پشتیبانی خواهد کرد، بازی استراتژی نوبتی Wastelanders از استودیوی Schell Games باشد.

بازی Wastelanders در دنیایی پساآخرالزمانی می گذرد و استریمر می تواند تیم مخاطبان استریم خود را در برابر استریمری دیگر هدایت کند. بنابراین در کنار مشاهده استریم و چت، مخاطبان می توانند کنترل جنگجویان را در مبارزه برعهده بگیرند و با انجام اعمال مختلف، جوایزی نیز دریافت کنند.

سازندگان Wastelanders گفته اند که بازی فعلا در مراحل نخست توسعه به سر می برد و احتمالا برای تجربه آن برای مدتی نسبتا طولانی منتظر بمانیم. اما گذشته از بازی مورد بحث، دو عنوان دیگر به نام Streamline و Superfight نیز در دست توسعه قرار دارند و از Stream First پشتیبانی می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی