ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو Pro 6 با 6 گیگابایت رم همراه خواهد بود [شایعه]

اگر پیگیر خبرها بوده باشید حتما می دانید که Meizu در نظر دارد به زودی از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به Pro 6 رونمائی نماید. بر اساس شایعات موجود، این دستگاه همانند موبایل پیشین همین ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

اگر پیگیر خبرها بوده باشید حتما می دانید که Meizu در نظر دارد به زودی از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به Pro 6 رونمائی نماید. بر اساس شایعات موجود، این دستگاه همانند موبایل پیشین همین کمپانی با چیپست اگزینوس 8890 سامسونگ که در اسمارت فون های گلکسی اس 7 نیز استفاده شده، همراه خواهد بود.

از دیگر ویژگی های منتسب به این دستگاه باید به شایعه امروز و وجود 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم اشاره نمائیم. البته، در کنار این موارد، اخبار غیر موثق دیگری نیز از وجود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی حکایت دارند. حالا باید تا زمان رونمائی رسمی منتظر ماند و دید کدام یک به واقعیت بیشتر نزدیک هستند.

مشخصات دیگری که به این اسمارت فون نسبت داده شده شامل صفحه نمایش با رزولوشن 1080p و فناوری 3D/Force Touch، سیستم شارژ سریع و رابط کاربری Flyme 6.0 میزو است.

جا دارد اشاره نمائیم حتی اگر این شایعه و وجود 6 گیگابایت رم در دیوایس مورد بحث صحت داشته باشد، باز هم این نخستین تلفن هوشمند با این حجم از رم به شمار نمی رود زیرا حدود دو هفته پیش Vivo از موبایل Xplay 5 خود رونمائی نمود که به ادعای شرکت سازنده، همین مقدار رم در خود دارد.

در آخر هم باید گفت بر اساس شنیده ها، Pro 6 تا سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری میلادی رونمائی نخواهد گشت. این در حالیست که موبایل دیگری از این کمپانی چینی به نام MX6 که میان رده محسوب می گردد در ماه آتی پرده بردای خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر من 6 گیگ رم احتمالش زیاده اما 0یپ رو فک نکنم 8890 باشه اخه سامسونگ نمیاد چیپی که رو پرچمدارش گذاشته رو بفروشه به رقیباش اگه اینجور باشه فکر کنم با رزولوشن 1080 و چیپ 8890 اگرینوس و 6گیگ رم تو انتوتو 200000 رو بزنه :/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی