ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال از یک درایو ویژه رزبری پای با ۳۱۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی پرده برداشت

یکی از مزایای اصلی رزبری پای در این موضوع خلاصه می شود که می توانید برای آن از حافظه های جانبی، به عنوان فضای مورد نیازِ ذخیره سازی فایل ها و اپلیکیشن ها استفاده نماید. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

یکی از مزایای اصلی رزبری پای در این موضوع خلاصه می شود که می توانید برای آن از حافظه های جانبی، به عنوان فضای مورد نیازِ ذخیره سازی فایل ها و اپلیکیشن ها استفاده نماید.

اما در کنار این حسن نسبتاً بزرگ چالشی اساسی نیز وجود دارد. به شکل رایج افراد مجبور هستند تا از کارت های حافظه ی SD برای کامپیوترهای پیش تر اشاره شده بهره بگیرند، زیرا انواع دیگر حافظه مانند هارد دیسک های اکسترنال مبتنی بر USB همگی به انرژی نسبتاً بالایی برای کار کردن نیاز دارند، که تامین آن در توان رزبری پای نیست یا اینکار به سختی توسط این برد صورت می گیرد.

در همین راستا وسترن دیجیتال تصمیم گرفته با ارائه ی محصولی جدید یکبار برای همیشه این نیاز اساسی کاربران را پاسخگو باشد. محصول یاد شده PiDrive نام دارد، ۳۱۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار شما می گذارد و با ظاهری جمع و جور به کمک یک اتصال از طریق درگاه USB از سرعت و کارایی کافی برخوردار بوده و ضمناً سیستم پاور رزبری پای را نیز هرگز دچار اختلال نمی کند.

بد نیست بدانید کمپانی مورد بحث روی این دیوایس تازه ی خود نسخه ای از BerryBoot را نیز ارائه می نماید تا قادر باشید پلتفرم دلخواه خودتان را روی رزبری پای اجرا نمایید؛ می بایست یادآور شویم BerryBoot ابزاری است برای بوت چندگانه سیستم عامل ها روی بردهای رزبری پای.

شاید تنها اشکال وارد به PiDrive را بتوان در قیمت آن خلاصه کرد که با رقم ۴۵.۸۱ دلار برابری می کند و به این ترتیب خرید آن از تهیه یک رزبری پای هم گران تر تمام می شود. ولی با این وجود اگر پروژه ی خاصی در سر دارید که نیاز به یک گجت مناسب ذخیره سازی اطلاعات دارد محصول جدید وسترن دیجیتال به یقین گزینه ی مطلوبی برای تان محسوب خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی