ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 7 مینی برای رقابت با آیفون SE ساخته و روانه بازار خواهد شد [شایعه]

بر اساس جدیدترین شایعات از تایوان، سامسونگ در نظر دارد به منظور رقابت با آیفون SE، نسخه ای مینی از گلکسی اس 7 ساخته و روانه بازار نماید. البته این تصمیم چندان هم عجیب و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

بر اساس جدیدترین شایعات از تایوان، سامسونگ در نظر دارد به منظور رقابت با آیفون SE، نسخه ای مینی از گلکسی اس 7 ساخته و روانه بازار نماید.

البته این تصمیم چندان هم عجیب و غیرمنتظره به نظر نمی رسد زیرا پیش از این نیز برای موبایل هایی همانند گلکسی اس نیز نسخه مینی ساخته بود اما نمونه کوچک و ارزان قیمت پرچمداری همچون اس 6 هرگز تولید نگشته. اگر چه شایعاتی مبنی بر ساخت چنین گزینه ای به گوش می رسد اما در حال حاضر خبر موثقی منتشر نشده و محصولی نیز به بازار راه پیدا نکرده.

پیرو همین تفاسیر، گمانه زنی می گردد که شرکت کره ای مورد بحث با ارائه نسخه مینی برای جدیدترین پرچمدارش در واقع با آیفون SE که هنوز وجود خارجی ندارد، رقابت می نماید.

گلکسی اس 7 مینی احتمالا با صفحه نمایش 4.6 اینچی همراه خواهد بود که از نمایشگر 4 اینچی SE بزرگ تر است. گفته می شود اپل در رویداد اختصاصی خود در روز دوم فروردین ماه از این موبایل رونمائی خواهد نمود و شایعات حاکی از این هستند که اهالی کوپرتینو همه تلاش خود را به کار خواهند بست تا نسخه ی یاد شده از آیفونشان به اندازه 6s قدرت و توان پردازشی داشته باشد و به همین منظور از چیپست A9 به عنوان قلب تپنده در این دیوایس بهره گرفته اند.

همچنین حرف و حدیث ها از وجود فناوری NFC، قابلیت Apple Pay، لایو فوتوز بدون 3D Touch، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و Touch ID در آیفون SE حکایت دارند.

سامسونگ هم تقریبا همین روند را در پیش گرفته و گویا اس 7 مینی با چیپست اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890 همراه خواهد بود و نمایشگر آن نیز رزولوشن 720×1280 پیکسلی خواهد داشت. این تصمیم دقیقا برعکس روشی است که کمپانی کره ای همیشه به کار گرفته. قبلا بیشتر نسخه های مینی تولید شده به دست این شرکت، سخت افزار ضعیف تری داشتند اما گویا غول تکنولوژی کره ای این بار خواسته همان چیپست هایی که در نسخه های اصلی موبایل های پرچمدارش حضور دارند را در دل اس 7 مینی نیز بگنجاند.

از دیگر امکانات نسبت داده شده به موبایل مورد بحث می توان به 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3X اشاره نمود. همچنین بدنه آن نیز 9.9 میلی متر ضخامت خواهد داشت.

در آخر نیز بگوئیم که در مورد زمان معرفی و قیمت آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست و به محض آگاهی آن را با شما نیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sina
    Sina | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    به نظرم این یه حرکت هوشمندانه اس از طرف سامسونگ
    یعنی بیاد پرچم دار اصلیش رو تو سه تایز مختلف عرضه کنه
    میانرده A هم تو سه تا سایزن
    در کنار اونا نوت هم به عنوان یه خانواده جدا قرار داره
    نهایتا میتونه یه پایین رده هم تو دو یا سایز عرضه کنه و تمام( که با توجه به حضور قدرتمند چینی ها تو این رده و حاشیخ سود پایین فایده ای نداره بنظرم)
    و اینقد سر درگم نباشه برای عرضه محصولاتش.

مطالب پیشنهادی