ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اعلام «جنگ تمام عیار» علیه دونالد ترامپ از طرف گروه Anonymous [تماشا کنید]

دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا امروز دوباره مورد حمله ی گروه هکری «انانیموس» قرار گرفت. این گروه نخستین بار در روز جمعه 14 اسفند ماه، بیانیه ای در قالب ویدئو و موسوم ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا امروز دوباره مورد حمله ی گروه هکری «انانیموس» قرار گرفت.

این گروه نخستین بار در روز جمعه 14 اسفند ماه، بیانیه ای در قالب ویدئو و موسوم به «جنگ تمام عیار» منتشر نموده و در آن ترامپ را برای اظهارات نژاد پرستانه علیه مسلمانان تهدید نمودند. گروه مذکور به واسطه ی این کار، نه تنها در نظر دارد که تمامی سایت های این نامزد را از دسترس خارج نماید، بلکه امیدوار است با انتشار ادعاهای شرم آور این فرد از رای آوردن او پیشگیری کند.

یکی از اعضای «انانیموس» در حالی که نقاب مشهور این گروه را به صورت زده، در ویدئویی بیان داشته که: «ما به شما برای از بین بردن کمپین ترامپ و نابودی برندش نیاز داریم.» او همچنین خطاب به کاندید مذکور گفته: «کمپین منزجرکننده و غیر اصولی تو نه تنها موجب تعجب ایالت متحده آمریکا گشته، بلکه سراسر کره خاکی نیز از ایده ها و طرز فکر تو در شوک هستند.»

گروه هکری مورد بحث از مردم خواسته تا با استفاده کردن از هشتگ #OpTrump در روز اول آوریل مصادف با 13 فروردین در از دسترس خارج نمودن وب سایت TrumpChicago.com به آنها یاری برسانند.

همچنین باید اشاره کنیم که دیگر سایت های مرتبط به ترامپ همانند donaldjtrump.com، trump.com، trumphotelcollection.com و donaldtrump2016online.com و citizensfortrump.com نیز مورد حمله هکرها قرار خواهند گرفت.

بد نیست بدانید «انانیموس» در راستای هدف خود مبنی بر کنار گذاشته شدن ترامپ، اطلاعات شخصی در مورد او و کارمندانش را فاش نموده که هنوز از طرف هیچ منبع رسمی تائید نگشته اند.

در ادامه می توانید ویدئوی یاد شده از این گروه را تماشا نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • sorush33
    sorush33 | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    همین ویدیو براش حکم تبلیغ انتخاباتی داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی