ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از ماژول دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس

قریب بر دو ماه پیش، یکی از تحلیلگران استراتژی های آتی اپل به نام «Ming-Chi Kuo» خبر داد که شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا قصد دارد نسخه ای ویژه از آیفون 7 پلاس عرضه کند که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

قریب بر دو ماه پیش، یکی از تحلیلگران استراتژی های آتی اپل به نام «Ming-Chi Kuo» خبر داد که شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا قصد دارد نسخه ای ویژه از آیفون 7 پلاس عرضه کند که در آن، از ماژول دوربین دوگانه استفاده شده است.

آقای Kuo در اظهار نظر پیشین خود خبر داده بود که ماژول دوگانه دوربین، به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز گشته و از سوی سونی توسعه خواهد یافت. این در حالیست که یکی از لنزها قرار است گشودگی بیشتری داشته باشد و لرزشگیر مکانیکی و زوم آپتیکال نیز از سایر مشخصات این ماژول هستند.

امروز تصویری از کشور تایوان به فضای مجازی راه یافته اند که ماژول دوگانه دوربین در آیفون ۷ پلاس را برایمان به نمایش می کشند. این ماژول دارای دو لنز است که یکی از آنها اندازه بزرگتری دارد.

اگرچه تصاویر فاش شده از این ماژول به آنچه پیشتر Ming-Chi Kuo توصیف کرده بود شباهت بسیاری دارد اما نمی توان از واقعی بودن این مسئله، استفاده از آنها در آیفون ۷ پلاس اطمینان کامل حاصل کرد. در هر حال، اکنون شایعه استفاده از دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس یا آیفون پرو، داغ تر از هر زمان دیگریست و بعید هم نیست که شرکت مورد بحث برای بهبود کیفیت و شرایط عکاسی در موبایل هایش به این تکنولوژی روی آورد.

اپل در سال ۲۰۱۵ شرکتی کوچک به نام LinX را خریداری کرد که در زمینه توسعه تکنولوژی های دوربین فعالیت داشت. بر همین اساس اصلا بعید نیست که امسال دوربین آیفون بتواند کاربران علاقمند به دنیای تکنولوژی را شگفت زده کند.

Leak-from-a-Weibo-user (2)-w650

Leak-from-a-Weibo-user (1)-w650

Leak-from-a-Weibo-user-w650

Image-from-Apple.club.tw-w650

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mr.mr
    mr.mr | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    این دوربین دوگانه ها گوشی رو به کلی بیریخت میکنه...

    مثل g5،شبیه این گوشیهای فضاییه...



    درضمن بعید میدونم اپل از اینجور سنسور استفاده کنه...(به نظر اپل هنوز به تکامل نرسیده،مثل شارژر بیسیم.)

مطالب پیشنهادی