ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین DLC عنوان Fallout 4 به زودی عرضه می شود [تماشا کنید]

هفته ی آینده اولین قسمت از محتوای قابل دانلود عنوان Fallout 4 منتشر می شود. اما امروز استودیوی Bethesda با انتشار تریلری جدید، چیزهای تازه ای که در فروشگاه موجود است را برای کسانی که به ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

هفته ی آینده اولین قسمت از محتوای قابل دانلود عنوان Fallout 4 منتشر می شود. اما امروز استودیوی Bethesda با انتشار تریلری جدید، چیزهای تازه ای که در فروشگاه موجود است را برای کسانی که به Wasetland برگشته اند نشان داد. نام این محتوای قابل دانلود Automatron است. از جمله ویژگی های این DLC یک کاراکتر است که به عنوان ماشین کار شناخته می شود.

ماشین کاری که ربات های شرور و قوی را در Commonwealth آزاد می کند؛ دشمنانی که به طور معمول باید در طی بازی از بین ببرید. اما قسمت هیجان انگیز کار آن جاست که می توانید ربات های خود را بسازید، قطعات مختلف آن را خریداری و مبادله کنید و به واسطه ی آن ربات خود را مجهز و به اصلاح کاستومایز کنید.

همچنین اگر به سطح 15 رسیده اید می توانید برای آن یک صدای شخصی سازی شده و رنگ دلخواه قرار دهید. Automatron در تاریخ 22 مارس (3 فروردین) و با قیمت 9.99 دلار برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوترهای خانگی در دسترس است. محتوای قابل دانلود بیشتر در ماه های آوریل و مه منتشر می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Error
    Error | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    برای من موقع پخش ویدیو ها این خطا ظاهر میشه:
    Error setting up player: Missing license key
    علت چیه؟

مطالب پیشنهادی