ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

[تماشا کنید]: اپلیکیشن 2020 آمده تا تکانی اساسی به دنیای موزیک الکترونیک بدهد

گاهی اوقات ممکن است در مورد چیزی که پیش روی شماست، اعتراف کنید که نمی دانید چیست، یا اصلا چه کاری انجام می دهد، اما فقط همین را می دانید که به شدت عاشق ظاهرش شده اید. مطمئنا با دیدن اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

گاهی اوقات ممکن است در مورد چیزی که پیش روی شماست، اعتراف کنید که نمی دانید چیست، یا اصلا چه کاری انجام می دهد، اما فقط همین را می دانید که به شدت عاشق ظاهرش شده اید.

مطمئنا با دیدن اپلیکیشن 2020 نیز همین اتفاق برایتان خواهد افتاد؛ یک اپ آهنگسازی ژاپنی که بودجه ساخت آن از کیک استارتر تأمین شده و یکی از زیباترین و منحصر به فردترین رابط های کاربری را داراست که تاکنون به چشم خود دیده اید.

گروه موسیقی ژاپنی DUB-Russel (سازنده اپ) پیشنهاد کرده که از 2020 فقط در دستگاه های مبتنی بر OS X و صفحات نمایش رتینا استفاده کنید، چرا که استفاده از این اپ با آیتم های فراوان و تو در تویی که دارد حقیقتا در دستگاه های ضعیف با رزولوشن های پایین تر امکان پذیر نیست.

یوتارو شوتو، یکی از بانیان توسعه این اپلیکیشن، هدف از ساخت آن را تولید یک ابزار آهنگسازی برای ایجاد میلیون ها واریاسیون از یک بیت قلمداد کرده، با این مزیت که بتوان به کلیه المان های لازم برای انجام این کار از یک صفحه دسترسی داشت. این بدان معناست که در 2020 خبری از اسکرول کردن یا سوئیچ کردن به صفحات جداگانه نیست؛ هر چه لازم دارید (از توالی سنج تا سمپلر) همگی در یک پنجره جای گرفته اند.

لازم به ذکر نیست که انجام چنین کاری باعث شده تا 2020 ظاهر بسیار پیچیده و شلوغی داشته باشد. البته هارمونی حاکم میان رنگ های به کار رفته در این رابط کاربری، کار با آن را اندکی تسهیل کرده.

2020 البته با توجه به امکاناتش اپلیکیشن ارزان قیمتی نیست و برای خرید آن می بایست 100 دلار آمریکا هزینه کنید. ویدئوی جذابی که در ادامه مشاهده می کنید، قابلیت های اپ 2020 را در عمل به نمایش می گذارد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    فقط مک؟ بازم انحصار
    :|

  • ben
    ben | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    100دلار گرون برای اپ ؟؟
    ولی اپ جالبی نبود

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    شما هنوز نرم افزار موسیقی الکترونیک ندیدید. 100 دلار گرون واسه نرم افزار موزیک... Lol

مطالب پیشنهادی