ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جی. جی. آبرامز: فیلم های پورتال و Half-Life در دست تولید قرار دارند

می توان گفت که خوشبختانه، دو عنوان Portal و Half-Life به دستان کارگردان قدرتمندی افتاده اند و گویا قرار هم نیست این دو در میان پروژه های کلان بودجه جی. جی. آبرامز، کارگردان جدیدترین سه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

می توان گفت که خوشبختانه، دو عنوان Portal و Half-Life به دستان کارگردان قدرتمندی افتاده اند و گویا قرار هم نیست این دو در میان پروژه های کلان بودجه جی. جی. آبرامز، کارگردان جدیدترین سه گانه استار وارز و سریال لاست، گم شوند.

فوریه سال 2013، آبرامز اعلام کرد که مراحل ابتدایی توسعه فیلم های پورتال و هاف-لایف را آغاز کرده اند اما از آن زمان تاکنون همه چیز در سکوت فرو رفته است. همین مسئله سبب شد تا بسیاری فکر کنند استودیو فیلم سازی وی، این پروژه ها را لغو کرده.

جی. جی. آبرامز در آخرین مصاحبه اش گفت که هر دو فیلم هنوز در دست ساخت قرار دارند اما خبر خاصی در مورد آن ها برای به اشتراک گذاشتن ندارد، جز اینکه تیم نویسندگان برای هر دو عنوان مشغول کار هستند.

بنابر گفته های آبرامز، احتمالا این دو فیلم هنوز وارد مرحله جدی ساخت نشده اند و انتظار شنیدن خبر مهم جدید و یا دیدن تریلر و عکسی از آن کمی زیاده خواهی است. با این حال، آبرامز کارگردان خوش سابقه ای است و امید می رود که با همکاری Valve و گیب نویل، شاهد تولید فیلم های درجه یکی باشیم.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arman
    arman | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    فیلم نخواستیم hal life 3 رو بده بیرون پیر شدیم رفت

مطالب پیشنهادی