ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: اطلاعات مندرج در وب سایت مان اشتباه بود، از بیت کوین پشتیبانی می کنیم

روز گذشته مایکروسافت از طریق وب سایت رسمی خود خبر داد که از این پس، کاربران قادر نخواهند بود تا پول مجازی یا همان بیت کوین را به حساب های کاربری شان منتقل سازند و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

روز گذشته مایکروسافت از طریق وب سایت رسمی خود خبر داد که از این پس، کاربران قادر نخواهند بود تا پول مجازی یا همان بیت کوین را به حساب های کاربری شان منتقل سازند و پشتیبانی مایکروسافت از این پول مجازی متوقف خواهد شد.

همین خبر، ضربه ای سهمگین بر پیکر اعتبار بیت کوین وارد آورد ولی اکنون، کمتر از ۲۴ ساعت بعد، مایکروسافت بیان می کند که این موضوع حقیقت نداشته و اطلاعات اشتباهی در بخش پشتیبانی وب سایت رسمی اش منتشر شده است. کمپانی ساکن رموند بیان می کند که همچنان از بیت کوین پشتیبانی به عمل خواهد آورد.

سخنگوی مایکروسافت در همین رابطه می گوید:

«ما همچنان به پشتیبانی از بیت کوین ادامه می دهیم و با انتقال این وجه به حساب کاربری خود می توانید در فروشگاه اکس باکس یا ویندوز به خرید موارد مختلف بپردازید. از بابت اطلاعات اشتباه و نادرستی که در وب سایت ما به نشر در آمده بود، عذرخواهی می کنیم. اکنون اطلاعات اشتباه حذف و تصحیح شده اند.»

چیزی که مایکروسافت نمی گوید، این است که چگونه چنین اطلاعات اشتباهی به وب سایت رسمی اش راه پیدا کرده اند اما در هر حال، اکنون کاربران حامی بیت کوین همچنان قادر هستند تا مبالغ خریدهای خود در فروشگاه مجازی مایکروسافت را با این پول مجازی پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Bitcoin.ir
    Bitcoin.ir | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بله بهترین راه برای ما ایرانیها استفاده از بیت کوین هست هر چی که نمیشد خرید تا حالا , الان میشه خرید

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    فکر میکنم استفاده از خدمات غیر رایگان مایکروسافت برای ما ایرانی ها با بیت کوین آسون تر باشه چون هیچ گونه تحریم و قانونی براش وجود نداره و میشه به راحتی یک کیف پول بیت کوین ساخت و ازش استفاده کرد. سایت ایرانی هم برای اضافه کردن بیت کوین به حساب وجود داره و میشه به راحتی با پرداخت ریالی اون رو خریداری کرد...

مطالب پیشنهادی