ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیت توسعه هدست واقعیت مجازی Razer حالا از CryENGINE پشتیبانی می کند

ریزر امروز از آخرین ورژن OSVR، هدست واقعیت مجازی متن بازی خود رونمایی کرد. در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی، ورژن 1.4 کیت توسعه دستگاه معرفی شد که نسبت به نسخه پیشین (بررسی دیجیاتو) پیشرفت هایی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۵

ریزر امروز از آخرین ورژن OSVR، هدست واقعیت مجازی متن بازی خود رونمایی کرد. در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی، ورژن 1.4 کیت توسعه دستگاه معرفی شد که نسبت به نسخه پیشین (بررسی دیجیاتو) پیشرفت هایی داشته است.

اول و شاید مهم تر از همه، پشتیبانی استودیو آلمانی کرایتک، سازندگان CryENGINE از این سخت افزار است. از حالا به بعد، CryENGINE به صورت پیش فرض از کیت توسعه جدید پشتیبانی می کند، که این یعنی توسعه دهندگان بازی می توانند با بهره گیری از موتور گرافیکی مذکور، برای این هدست بازی بسازند.

فرانک ویتز، توسعه دهنده CryENGINE می گوید که: «استاندارد باز که توسط OSVR ارائه می شود این شوق را در ما ایجاد کرد تا به کاربران CryENGINE آزادی کامل در زمینه توسعه [محتوای] واقعیت مجازی بدهیم. بسیار هیجان زده ایم پلتفرمی را پشتیبانی می کنیم که طراحی شده تا پروسه پیشرفت واقعیت مجازی و افزایش مخاطبان آن را سرعت بخشد. و چشم انتظار خواهیم بود تا ببینیم توسعه دهندگان OSVR چگونه از CryENGIE بهره می برند.»

مضاف بر این، سخت افزار دستگاه تغییراتی داشته تا افکت Screen Door را کاهش دهد. افکت مذکور سبب می شود تا مخاطب تصویر را در قالب پیکسل های تشکیل دهنده اش ببیند. ورژن 1.4 کیت توسعه این دستگاه همین حالا از طریق سایت ریزر و با قیمت 300 دلار در دسترس است که اگر مایل به دریافت Leap Motion Orion روی آن هستید، باید 50 دلار اضافه بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرداد
    فرداد | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    سلام،
    خداوکیلی منوی "ارتباط با ما" سرکاریه!؟؟؟
    من ده بار بهتون ایمیل زدم باهام تماس بگیرین اما انگار نه انگار،
    موضوع چیه؟
    دقیقا چجوری میشه با شماها تماس داشت؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی