ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای CyanogenMod 13 برای محصولات اندرویدی منتشر شد

قبلا می توانستید کاربران بیشتری در دنیای اندروید پیدا کنید که به رام های سفارشی شده علاقه داشتند اما این روزها به علت پیشرفت های خود اندروید و ویژگی هایی که سازنده سخت افزار به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

قبلا می توانستید کاربران بیشتری در دنیای اندروید پیدا کنید که به رام های سفارشی شده علاقه داشتند اما این روزها به علت پیشرفت های خود اندروید و ویژگی هایی که سازنده سخت افزار به آن می افزاید، دلیل چندانی برای انجام چنین کاری باقی نمی ماند.

با این حال، سیانوژن همچنان و بدون توجه به این مسائل، به پیش می رود. امروز این شرکت نسخه بتای ۱۳.۰ از CyanogenMod را عرضه کرد که بر بستر اندروید ۶.۰.۱ توسعه پیدا کرده است. البته لازم به اشاره است که این نسخه هنوز مناسب استفاده کاربران عادی نیست و برای افرادی توسعه یافته که می خواهند با باگ های آن دست و پنجه نرم کنند.

این نسخه که تحت عنوان Release 1 به دست کاربران علاقمند می رسد، ویژگی های اندروید مارشملو را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد که مهم ترین آنها، سیستم مدیریت انرژی Doze است. این در حالیست که برخی ویژگی های نسخه های قدیمی سیانوژن از این نسخه جدید حذف شده اند.

سیانوژن راهنمای کامل نصب این رام را در بلاگ رسمی اش منتشر کرده است. در نسخه جدید عناصر تغییر دهنده بیشتری در برابر خود خواهید داشت در حالی که پشتیبانی از سنسور اثر انگشت نیز افزوده شده و می تواند از محتوایی که در موبایل خود قرار داده اید حفاظت کند. در این میان برخی ویژگی های قدیمی نیز حذف شده اند و سیانوژن علت را چنین توضیح می دهد که گوگل همان قابلیت ها را در پلتفرم متن باز اندروید جای داده است. اپلیکیشن پیام رسان امن Whisperpush نیز یکی دیگر از مواردیست که از این پکیج حذف شده.

سیانوژن 13.0 Release 1، دارای پکیج بروز رسانی امنیتی گوگل برای ماه مارس است و کاربران در صورت نصب آن، می توانند به صورت ماهانه ویژگی های جدیدی دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    این هبر‌یعنی چی.من خودم به شخصه از چندروز بعد ازاینکه مارشمالو اومد ،روی تبلتم سیانوژن۱۳ نصب کردم و تاالان دارم.نمیفهمم این خبر رو.

    • shayan
      shayan | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

      واقعا منم همینطور روی گوشیم GalaxyS5 سیانوژن 13 نصب کردم و الان اندروید مارشملو 6.0.1 داره .. تنها مشکلش اینه که وقتی گوشی قفله موقع بارکردن قبل چند ثانیه طول میکشه تا بالا بیاد ولی در کل عالیه از لحاظ همه چی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی