ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی فاسیل دو ساعت جدید را به پوشیدنی های اندرویدی اش اضافه کرد

کمپانی فسیل امروز دو اسمارت واچ تازه را به سری ساعت های هوشمند اندرویدی اش اضافه کرد: مدل Q Wander و Q Marshal. ساعت های جدید در واقع نسخه جایگزینی برای مدل Q Founder هستند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

کمپانی فسیل امروز دو اسمارت واچ تازه را به سری ساعت های هوشمند اندرویدی اش اضافه کرد: مدل Q Wander و Q Marshal. ساعت های جدید در واقع نسخه جایگزینی برای مدل Q Founder هستند که اواخر سال گذشته از راه رسید و طرح های تازه ای را جایگزین فریم فلزی بسیار سنگین آن کرده اند.

هر دوی این ساعت ها کوچک تر از Q Founder هستند و مدل Wander دارای یک فریم 44 میلیمتری است و Marshal هم بدنه ای با ابعاد 46 میلیمتر دارد. مدل نخست همچنین ظاهری زنانه تر دارد و بدنه ای طلایی و بندهایی از جنس چرم دارد که می شود به راحتی تعویض شان کرد.

کمپانی سازنده اعلام کرده که Q Marshal «محفظه ای محکم» با تم آبی رنگ دارد و بندهای چرمی برایش در نظر گرفته شده است.

به لحاظ کارایی هم باید بگوییم که دو مدل Q Wander و Q Marshal احتمالا شبیه به  Q Founder (و تمامی ساعت های هوشمند اندرویدی) هستند؛ صفحه ای گرد و نمایشگری همیشه روشن دارند و از فرامین صوتی هم پشتیبانی می کنند. فاسیل اعلام کرده ساعت های جدید همراه با یک شارژر بیسیم بهینه سازی شده ارائه می شوند که نسبت به شارژر کوسن شکل مدل Q Founder باریک تر است.

Q_Marshal_Brown_leather.0

این شرکت متعهد شده که امسال 100 پوشیدنی مختلف را عرضه نماید که از ساعت های اندرویدی گرفته تا پایشگرهای فعالیت های بدنی را در بر می گیرند و قرار است که در قالب برندهای تابعه آن ارائه شوند.

در همین راستا، شرکت مورد بحث امروز Q Motion را هم معرفی کرد که در واقع نوعی دنبال کننده فعالیت های بدنی است و برخی اعلان های اسمارت فون ها را نمایش می دهد و مجهز به یک سیستم کنترلی مبتنی بر اشاره است. این محصول امسال با قیمت 95 دلار وارد بازار می شود.

Smart_Analog_Multicolor.0

فاسیل همچنین محصولات دیگری را تبلیغ نمود که از آنها تحت عنوان «ساعت های آنالوگ هوشمندتر» یاد کرده و قرار است که پاییز امسال وارد بازار شوند. این ساعت ها می توانند شما را در جریان تماس های دریافتی و همچنین اعلان های ورودی از نزدیکانتان قرار دهند.

ساعت های آنالوگ هوشند فاسیل همجنین قادرند فعالیت های بدنی شما را دنبال نموده و وقتی وارد موقعیت های زمانی دیگر می شوید به صورت خودکار به روز شوند و زمان مربوط به آن نقطه را نشان دهند.

فاسیل این ساعت ها را «نقطه همگرایی مد و تکنولوژی» خوانده و اعلام داشته که آنها را در قالب چهار سبک مختلف عرضه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی