ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن پیام رسان رمزنگاری شده Peerio برای iOS و اندروید منتشر شد

استارت آپ Peerio امروز از انتشار نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن پیام رسان رمزنگاری شده اش خبر داد. Peerio کارش را با انتشار نسخه دسکتاپ و در ژانویه 2015 آغاز کرد. در همان زمان نسخه های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

استارت آپ Peerio امروز از انتشار نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن پیام رسان رمزنگاری شده اش خبر داد. Peerio کارش را با انتشار نسخه دسکتاپ و در ژانویه 2015 آغاز کرد. در همان زمان نسخه های آلفا و بتای اپلیکیشن های موبایل آن نیز در اختیار تست کنندگان قرار گرفت که امکاناتی همچون پشتیبانی از فضای ابری، چت گروهی و دسترسی آفلاین به نوشته ها را برای کاربران فراهم می کرد.

حالا پس از گذشت چند ماه، بالاخره امروز نسخه نهایی و رفع باگ شده اپلیکیشن های موبایل Peerio در اپ استور و گوگل پلی منتشر شده اند. ضمنا سازنده Peerio کدهای نوشته شده برای توسعه این اپ را نیز در وبسایت GitHub در اختیار همگان قرار داده است.

کشمکش های اخیر میان FBI و اپل، این روزها مبحث رمزنگاری کردن داده ها را به سوژه ای داغ و جنجالی برای مردم و رسانه ها تبدیل کرده. روزی نیست که خبری حول این محور را در سر تیتر خبرها نبینیم و واکنش جدیدی از کمپانی های تکنولوژی را من باب این موضوع شاهد نباشیم.

گفتنی است در حال حاضر اپلیکیشن هایی همچون تلگرام، واتس اپ، سیگنال و Threema امکان پیام رسانی رمزنگاری شده را برای کاربرانشان فراهم کرده اند و Peerio آخرین اپلیکیشنی است که به جرگه این پیام رسان ها می پیوندد.

ضمنا بد نیست بدانید که نام ندیم کُبیسی، یکی از برنامه نویسان اپ چت امن CryptoCat و نرم افزار قفل گذاری MiniLock در فهرست سازندگان اپلیکیشن Peerio نیز به چشم می خورد.

Peerio

Peerio

سازنده: .Technologies Peerio Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 8.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی