ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن HERE Maps نوکیا به زودی از فروشگاه ویندوز 10 حذف می شود

روزگاری برای کسانی که اسمارت فون های سری لومیای نوکیا را خریداری می کردند، اپلیکیشن HERE Maps موهبت بزرگی محسوب می شد. اما آن دوران دیگر به اتمام رسیده. این اپلیکیشن نقشه دیگر در انحصار دستگاه های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

روزگاری برای کسانی که اسمارت فون های سری لومیای نوکیا را خریداری می کردند، اپلیکیشن HERE Maps موهبت بزرگی محسوب می شد. اما آن دوران دیگر به اتمام رسیده. این اپلیکیشن نقشه دیگر در انحصار دستگاه های لومیا نیست و حالا کاربران پلتفرم های iOS و اندروید نیز به آن دسترسی دارند.

تیم سازنده HERE امروز اعلام کرده که از تاریخ 29 مارس (برابر با 10 فروردین)، اپلیکیشن خود را از فروشگاه ویندوز 10 حذف خواهد کرد و بروزرسانی نسخه ویندوزفون 8 این اپ نیز از این پس به رفع باگ های ضروری محدود خواهد بود. البته قابلیت ها و امکانات HERE را می توانید از این پس در اپلیکیشن پیش فرض Windows Maps که بر روی اسمارت فون های تولیدی مایکروسافت نصب شده بیابید.

اگرچه کاربران پلتفرم ویندوز 10 موبایل دیگر قادر به استفاده از اپلیکیشن HERE Maps نیستند، اما در عوض Windows Maps را در اختیار دارند که در واقع همان اپلیکیشن نقشه و مسیریابی نوکیاست و فقط عنوان آن عوض شده.

طبق پست یکی از اعضای تیم توسعه دهنده Windows Maps، به زودی آپدیتی برای Maps و مخصوص اعضای اینسایدر ویندوز 10 منتشر می شود که «حالت رانندگی» این اپلیکیشن را ارتقا خواهد بخشید. مضاف بر این گزینه های بیشتری به فلش جهت نمای اطراف موقعیت های جغرافیایی اضافه می شود و ضمنا از این پس در حین مسیریابی می توانید به جستجو هم بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    مایکروسافت باید HERE رو میخرید... اگه میخریدش هم به نفع خودش بود هم به نفع همه کاربراش واسه همه پلتفرم های موجود... چون مایکروسافت طبیعتاً هم برای خودش پشتیبانی رو ادامه میداد و هم به سیستم عامل های دیگه توجه میکنه...

  • matin
    matin | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    تیتر خیلی اشتباهی است وقتی فقط اسمش عوض میشه دلیلی نداره بگید برداشته میشه .....

مطالب پیشنهادی