ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Kardia آشنا شوید؛ بند جدیدی برای اپل واچ که حمله قلبی را پیش بینی می کند

بندهایی که اپل برای ساعت هوشمند خود معرفی کرده، علاقمندان زیادی دارند و از نظر ظاهر هم چیزی کم ندارند. اما کارکردهای این بند چطور؟ آیا در بالاترین سطح خود قرار دارد؟ خوب البته این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

بندهایی که اپل برای ساعت هوشمند خود معرفی کرده، علاقمندان زیادی دارند و از نظر ظاهر هم چیزی کم ندارند. اما کارکردهای این بند چطور؟ آیا در بالاترین سطح خود قرار دارد؟ خوب البته این بند به هیچ طریقی نمی تواند فعالیت قلب شما را مورد پایش قرار دهد و این دقیقا عامل برتری بند Kardia است که با گرید پزشکی ساخته شده است.

شرکت سازنده این محصول یعنی AliveCor مدعی شده که Kardia در نوع خود اولین است و با توجه به سابقه این شرکت می توان اینطور نتیجه گرفت که بند جدید طراحی شده توسط آن همراستا با قاب هایی است که پیشتر توسط این شرکت معرفی شدند و می توانند ضربان قلب را اندازه بگیرند.

این بندها با اپلیکیشن اختصاصی شرکت مورد بحث به نام Kardia Watch  کار می کنند و می توانید با فشردن حسگری که روی آنها تعبیه شده ضربان قلبتان را اندازه بگیرید.

AliveCor همچنین اعلام داشته که بند و اپلیکیشن می توانند فیبریلاسیون دهلیزی را اندازه بگیرند و در صورت وجود احتمال سکته بلافاصله کاربر را در جریان قرار دهند.

در ادامه همه چیز به اپلیکیشن Health App اپل متصل می شود تا تصویری بهتر از سلامت کلی فرد ترسیم گردد. حرفی در مورد قیمت یا زمان ارائه این محصول به میان نیامده اما اپلیکیشن آن از هم اینک برای اندروید و iOS موجود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی