ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC 10 بهترین دوربین های دنیا را در خود دارد؛ شرکت سازنده اعلام کرد

اچ تی سی کم کم برای رونمایی از پرچمدار تازه خود که در واقع جایگزینی برای One M9 محسوب می شود و حالا یک ساله است، آماده می گردد. شرکت سازنده که همین چند وقت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اچ تی سی کم کم برای رونمایی از پرچمدار تازه خود که در واقع جایگزینی برای One M9 محسوب می شود و حالا یک ساله است، آماده می گردد. شرکت سازنده که همین چند وقت پیش اعلام کرد موبایل آتی اش با نام HTC 10 دستگاه قدرتمندی است حالا بر آن شده که به ما بگوید این موبایل «بهترین دوربین های اصلی و جلویی در دنیا» را دارد.

البته باید در نظر داشت که اچ تی سی نخستین باری نیست که در مورد محصول تازه خود صحبت می کند. چند هفته پیش هم یکی از مدیران این شرکت اعلام داشت: پرچمدار آتی اچ تی سی تجربه دوربین فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

طبق شایعات دوربین اصلی این دستگاه باید از نوع 12 مگاپیکسلی التراپیکسل باشد اما جزئیات زیادی در مورد دوربین جلویی آن موجود نیست.

در هر صورت فعلا نمی توان مشخص کرد که این موبایل از چه لحاظ «بهترین دوربین های اصلی و جلویی در دنیا» را دارد و واقعا امیدواریم که این بار اچ تی سی ما را ناامید نکند و تجربه ای که در مورد دوربین 4 مگاپیکسلی التراپیکسل مدل های One M7 و One M8 داشتیم را برایمان تکرار نکند (دوربین این دو دستگاه به هیچ وجه به لحاظ کیفی هم سطح با دیگر پرچمداران زمان خودشان نبود).

اما جدای از دوربین های قدرتمند، HTC 10 ظاهرا یک نمایشگر 5.1 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد و از پردازنده قدرتمند کوالکام با نام اسنپدراگون 820، اسکنر اثرانگشت، 4 گیگابایت رم و تا 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

طبق پیش بینی ها اندروید مارشملو به همراه رابط کاربری Sense 8.0 UI نیز برای آن در نظر گرفته شده و اگر بخواهیم ظاهرش را برایتان توصیف کنیم گفته می شود که ترکیبی از One A9 و One M9 باشد.

آنطور که در برخی خبرها آمده این اسمارت فون قرار است که در تاریخ 19 آوریل برابر با 28 فروردین ماه معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • alireza
    alireza | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    ۱۲ مگاپیکسل التراپیکسل خخخخخخ.
    مطمئنن اینم یه حرفه.
    اچ تی سی همیشه از دوربیناش تعریف کرده آخرشم خراب کرده( مطمئنن اینم مثل اوناست.)
    امیدوارم که اینبار حداقل اگه بهترین هم نبود جزو رقبا باشه.

  • فربد
    فربد | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    بازم سلام
    اس6 اج دارم خدایی سامسونگ اصلا اهمیت نمیده به گوشیاش و از نظر نرم افزاری اصلا ساپورت نمیکنه هنوزم اندروید 6نیومده برا من ولی من خودم اقدام کردم در عوض من ی m7داشتم حدودا تا سه ماه پیش هم داشتم واقعا عالی بود اپدیت ها سریع میومد و هیچ دنگ و فنگی نداشت حداقل این به وضوح معلومه ک اچ تی سی خیلیی بهتر از سامسونگ و یکمی پایین تر از سونی تو تاریخ اپدیت و... هست

  • bagher
    bagher | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    دوربین m8 و m9 در روز که عالی بودن در نور کم ضعف داشت دیگه که البته چالش شرکتا اینه که عملکرد دوربین پرچمدارشونو در نور کم بهبود ببخشند وگرنه تو روز که همشون یکی ان البته به نظرم اچ تی سی قطعا قصد داره در دوربین انقلاب کنه مخصوصا اینکه میخواد از فوکوس با لیزر استفاده کنه که بسیار فوکوس سریع و دقیقی خواهد بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی