ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Vernee Apollo با چیپست 10 هسته ای و 6 گیگابایت رم در راه است

شما اگر تولید کننده موبایل باشید و بخواهید در این بازار مملو از برندهای نامی، برای خود شهرتی دست و پا نمائید، آیا در وهله اول به سراغ ساخت و عرضه ی یک تلفن هوشمند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

شما اگر تولید کننده موبایل باشید و بخواهید در این بازار مملو از برندهای نامی، برای خود شهرتی دست و پا نمائید، آیا در وهله اول به سراغ ساخت و عرضه ی یک تلفن هوشمند معمولی با امکانات میان رده اما در عوض قیمت مناسب می روید؟ یا سعی می کنید با اضافه کردن ویژگی های چشمگیر و عالی ناگهان یک شبه اسمتان را بر سر زبان ها انداخته و نگاه کاربران را به خود جلب نمائید؟

یک کمپانی به نام Vernee که شاید شناختی به آن نداشته باشید به تازگی سه موبایل به لیست محصولات خود اضافه کرده که در میان آنها یکی پرچمدار محسوب گشته و امکانات بسیار عالی دارد.

تلفن هوشمند یاد شده به Apollo موسوم است و از ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440×2650 و چیپست  Helio X20 مدیا تک اشاره نمود. همان طور که شاید بدانید این تراشه 10 هسته ای است و عملکرد و سرعت بسیار خوبی دارد. همچنین، باید گفت «آپولو»، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و در بخش پشتی آن نیز شاهد حضور یک دوربین 21 مگاپیکسلی IMX230 سونی هستیم. دوربین دوم آن نیز 8 مگاپیکسلی و مناسب تماس های تصویری و سلفی گرفتن است.

جنس بدنه تماما فلزی خواهد بود و از ویژگی های مدرنی همانند پورت Type-C USB و قابلیت  Force Touch هم پشتیبانی می نماید.

از دیگر امکانات این دستگاه همانند حجم باتری و اینکه کدام نسخه از سیستم عامل اندروید روی آن نصب است حرفی به میان نیامده و از همه مهم تر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت دیوایس نیز در دست نیست. اما کمپانی سازنده ادعا نموده با قیمتی رقابتی و مناسب روانه بازار خواهد گشت تا کاربران بیشتری را به سمت خود جلب نماید.

سوال دیگری که در اینجا مطرح می شود این است که آیا شرکت Vernee این دستگاه را فقط در چین عرضه خواهد کرد یا به دیگر بازارهای جهان نیز ارائه می دهد؟ بر اساس شنیده ها باید تا ماه آوریل که قرار است این اسمارت فون عرضه گردد، منتظر بمانیم تا همه ابهامات از بین بروند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سلام
    سلام | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    بچه ها تو سایتش رفتم قسمتت وبلاگش که رفتم عکس گوشیو گزاشته که دست یه خانمه اینجور که پیداست اندروید 6 هستش

  • pouriya
    pouriya | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    جدیدا تو چین هواوی طراهی میکنه بقیه کپی از رو هواوی

  • هیچ
    هیچ | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    عجب از میت 8 فوتو گرفته. هههه

مطالب پیشنهادی