ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان Until Dawn از دومین پروژه خود برای پلی استیشن وی آر رونمایی کردند [تماشا کنید]

استودیوی Supermassive Games، سازنده بازی ترسناک و تحسین شده Until Dawn برای پلی استیشن 4، اخیرا از بازی اول شخص معمایی جدید خود برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن رونمایی کرده است. بازی مورد بحث ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

استودیوی Supermassive Games، سازنده بازی ترسناک و تحسین شده Until Dawn برای پلی استیشن 4، اخیرا از بازی اول شخص معمایی جدید خود برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن رونمایی کرده است.

بازی مورد بحث که Tumble VR نامیده می شود، به صورت انحصاری برای پلی استیشن وی آر توسعه داده شده. در هر مرحله از Tumble VR، معماهای گوناگونی قرار دارد و گیمر باید با اعمالی چون ساخت برجک ها و پل های مختلف، آن ها را حل کرده و به سراغ پازل دشوار بعدی برود.

Tumble VR براساس بازی Tumble استودیوی Supermassive که در سال 2010 برای پلتفرم پلی استیشن 3 عرضه شد، ساخته شده و البته بهبود زیادی در آن به وجود آمده تا سازگاری کاملا با تکنولوژی واقعیت مجازی و هدست پلی استیشن داشته باشد. مضاف بر این، مراحل و مادهای بسیار زیادی به بازی اضافه شده اند تا تجربه ای بی نظیر از واقعیت مجازی برای گیمر به ارمغان آورده شود.

Tumble VR گذشته از حالت تک نفره، از حالت Co-Op نیز پشتیبانی می کند و یک بازیکن می توان بدون نیاز به هدست پلی استیشن، با دیگری همکاری کند. سونی قول داده که بزودی، اطلاعات بیشتری درباره بازی به اشتراک بگذارد اما تا آن زمان، می توانید تریلر زیر را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی