ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تلفن های هوشمند P9 ،P9 MAX و P9 Lite در Oppomart لو رفت

تا تاریخ 18 فروردین که گفته می شود تلفن های هوشمند P9 هوآوی به صورت رسمی معرفی خواهند گشت، زمان زیادی باقی نمانده است. اما بازار شایعات و اخبار در رابطه با این محصولات همچنان ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

تا تاریخ 18 فروردین که گفته می شود تلفن های هوشمند P9 هوآوی به صورت رسمی معرفی خواهند گشت، زمان زیادی باقی نمانده است. اما بازار شایعات و اخبار در رابطه با این محصولات همچنان داغ است به طوری که امروز وب سایت Oppomart فهرستی از مشخصات سخت افزاری مدل های مختلف پرچمدار آتی کمپانی چینی یاد شده را منتشر نموده.

در این فهرست وجود مدل های مکس و لایت نیز تائید و در مورد ویژگی های آنها نیز نوشته شده. موبایل های مذکور با قیمت های مختلف روانه بازار خواهند شد و از این رو می توان گفت که هوآوی در نظر دارد هر قشر از جامعه را با هر بودجه ای راضی نگه دارد.

در هیمن راستا و بر اساس داده های منتشره، باید بگوئیم که مدل اصلی P9 با صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 1080p، چیپست 8 هسته ای کایرین 950 و قیمت 499 دلاری عرضه می گردد.

مدل مکس با نمایشگر 6.2 اینچی و رزولوشن 2650×1440 پیکسلی، چیپست کایرین 955، چهار گیگابایت رم و با قیمت 699 دلاری روانه بازار خواهد شد.

موبایل P9 Lite نیز قیمت 299 دلاری دارد و از مشخصات بارز آن می توان به 2 گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون 650 کوالکام و صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 اشاره کرد.

با این تفاسیر باید گفت که تلفن هوشمند پی 9 مکس برترین مدل از این خانواده محسوب می گردد و برای کاربران حرفه ای تر مناسب است و مدل لایت میان رده بوده و نظر کاربران معمولی را به خود جلب خواهد نمود.

همچنین خوب است بدانید که هر سه عضو خانواده P9 هوآوی با فناوری 4G FDD-LTE، پشتیبانی از دو سیم کارت و اندروید 6.0 همراه خواهند بود و رابط کاربری EMUI خود شرکت سازنده را اجرا می نمایند. در لیست مشخصات آنها ذکر شده که دوربین اصلی هر سه دستگاه دوگانه است و اگر پیگیر اخبر بوده باشید حتما می دانید که قبلا هم در شایعات اخیر به این موضوع اشاره شده بود.

برای آگاهی از اینکه آیا این مشخصات واقعی هستند یا خیر کافی است تا سه هفته دیگر صبر کنید تا خود شرکت چینی مورد بحث به صورت رسمی از امکانات اسمارت فون های آتی خود سخن بگوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • nima
    nima | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    یکی از دوستان قیمت های این سه مدل به تومن تبدیل کنه لطفا:))
    ممنون??

  • سیاوش
    سیاوش | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    هواوی هم داره شلوغش میکنه اگه بخوام یه گوشی به این قیمت بخرام پرچم داره یک ساله قبل سامسونگ یا سونی یا الجی بخرم بهتراز این که پول به این بدم

  • رضا
    رضا | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    خدایی گرونه نسبت به امکانات
    صفحه ش که معمولیه
    چیپست شم که شاخ نیست
    رمشم که پایینه .
    چی بگم .

مطالب پیشنهادی