ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا، بلو و اپل پیشتازان فروش موبایل های آنلاک در آمریکا هستند

بر اساس گزارش جدید موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics، سال 2015 میلادی یکی از بهترین دوره های تاریخی برای فروش اسمارت فون های آنلاک شده در آمریکا محسوب می گردد زیرا تخمین زده شده که در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

بر اساس گزارش جدید موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics، سال 2015 میلادی یکی از بهترین دوره های تاریخی برای فروش اسمارت فون های آنلاک شده در آمریکا محسوب می گردد زیرا تخمین زده شده که در این سال 14.6 میلیون موبایل قفل باز به فروش رفته که نسبت به سال پیش از آن حدود 140 درصد رشد داشته.

با استناد به داده های منتشره، تلفن های هوشمند آنلاک شده 9 درصد از سهم بازار ایالت متحده آمریکا را در 2015 به خود اختصاص داده بودند و این در حالیست این میزان در 2014 حدود 4 درصد بوده و مجموعا 6.1 میلیون موبایل آنلاک به فروش رفته.

در سال گذشته به طور کلی در سراسر آمریکا 158.7 میلیون تلفن هوشمند فروخته شده و این رقم رشد سالانه 7 درصدی را نشان می دهد.

در گزارش مورد بحث، شرکت های تولید کننده نیز مورد بررسی آماری قرار گرفته اند و بر اساس آن، سال 2015 برای موتورولا بسیار عالی به شمار می رفته. کمپانی تحت مالکیت لنوو در سال پیش 1.4 میلیون موبایل آنلاک شده در آمریکا فروخته که در مقایسه با 0.1 میلیون دستگاه در 2014 رشد بسیار خوبی را نشان می دهد.

موتورولا با فروش دیوایس هایی همانند Moto X Pure سومین نسل از موتو جی و دومین نسل از آن توانست توجه کاربران موبایل را دوباره به سمت خود جلب نماید.

کمپانی ساکن فلوریدا، یعنی Blu نیز بر اساس داده های موسسه یاد شده، 5.2 میلیون تلفن هوشمند آنلاک شده در سال پیش فروخته و به موجب آن رشد سالانه ی 160 درصدی برای خود رقم زده.

گفته می شود در 2015 حدود 1.8 میلیون آیفون آنلاک شده در آمریکا خریداری گشته که این رقم نشان می دهد میزان متقاضیان 0.7 درصد نسبت به 2014 بیشتر بوده. جا دارد اشاره کنیم با استناد به ادعاهای موسسه استراتژی آنالیتیکس، رشد اپل در فروش موبایل های آنلاک شده به واسطه ارائه برنامه آپگرید آیفونی بوده که شرکت در سه ماهه سوم سال گذشته عرضه نمود.

این موسسه آماری پیش بینی می کند فروش اسمارت فون ها در سال 2016 تا 23 میلیون واحد افزایش خواهد داشت و 14 درصد از آن را آمریکا به خود اختصاص خواهد داد. به طوری که «لیندا سوی» مدیر موسسه مورد بحث اظهار داشته: «بازار موبایل های آنلاک شده در آمریکا که یکی از بزرگ ترین مارکت ها جهانی به شمار می رود، با سرعت زیادی در حال رشد است و هیچ کمپانی سازنده موبایلی نمی تواند نقش این کشور را در این مسیر نادیده بگیرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    یکی از دوستام موبایل بلو داره. ویندوزفونه و عملکرد عالی و قیمت کم داره. شرکت موفقی بوده توی آمریکا

مطالب پیشنهادی