ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو گیمز در اردیبهشت ماه به طور کامل از دسترس کاربران خارج خواهد شد

«یاهو گیمز» به پایان عمر خود نزدیک می شود؛ بخشی از کاربران اینترنتی نخستین تجربه بازی های آنلاین خود را در این سرویسِ کمپانی یاد شده تجربه نموده اند و اکنون دیگر وقتش رسیده تا ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

«یاهو گیمز» به پایان عمر خود نزدیک می شود؛ بخشی از کاربران اینترنتی نخستین تجربه بازی های آنلاین خود را در این سرویسِ کمپانی یاد شده تجربه نموده اند و اکنون دیگر وقتش رسیده تا با بازی های فلش خداحافظی کنند.

البته حرف و حدیث های مربوط به حذف آن از سال 2014 که یاهو اعلام کرد قصد دارد سرویس های قدیمی را از رده خارج نماید، بر سر زبان هاست تا اینکه اکنون این کمپانی تصمیم گرفته برنامه خود را در این ابطه اجرائی نماید.

گفته می شود این وب سایت در روز سیزدهم می امسال مصادف با 24 اردیبهشت ماه به طور کامل از دسترس خارج خواهد گشت و هر کسی که دوست دارد برای آخرین بار بازی های نوستالوژی خود را در اینجا انجام دهد، تا تاریخ یاد شده فرصت خواهد داشت. اما توجه داشته باشید که امکان خریدهای مربوط به بازی از تاریخ 14 مارس یعنی دو روز پیش متوقف گشته.

افرادی که همچنان مشتاقانه بازی های این سرویس را انجام می دهند باید از تولیدکننده های گیم موردنظرشان بخواهند تا تمامی خریدهای آنها را منتقل نمایند. حتی خود یاهو نیز از این کمپانی ها درخواست نموده تا پیش از توقف کامل این وب سایت، به نقل و انتقالات توجه کرده و اقدامات لازم در این زمینه را مبذول نمایند.

به غیر از گیمز، شرکت اینترنتی مورد بحث محصولات دیگری همانند Livetext یا BOSS API برای توسعه دهنده ها را نیز از دسترس خارج می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • B.P
    B.P | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    واقعا یادش بخیر خیلی سال پیش مثل الان تلگرام واتس اپ و این چیزا نبود همه جمع میشدیم یاهو مسنجر با کنفرانس ها با هم گفت و گو میکردیم و اوقات فراغتمون رو با همین یاهو گیمز میگذروندیم ... خیلی زود گذشت یادش بخیر :(

مطالب پیشنهادی