ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عنوان Disney Magic Kingdoms در تاریخ 27 اسفند برای اندروید منتشر می شود

توسعه دهنده ی محبوب بازی های موبایل، گیم لافت، برای ساخت یک بازی شبیه ساز دیگر برای سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز با گروهی در دیزنی شریک شده است. این عنوان Disney Magic ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

توسعه دهنده ی محبوب بازی های موبایل، گیم لافت، برای ساخت یک بازی شبیه ساز دیگر برای سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز با گروهی در دیزنی شریک شده است. این عنوان Disney Magic Kingdoms نام داشته و تاریخ انتشار آن در گوگل پلی 17 مارس [27 اسفند] ذکر شده است.

اما Disney Magic Kingdoms چیست؟ این عنوان جدید مربوط به ساخت پارک های دیزنی لند بوده و به شما این اجازه را می دهد پارک دیزنی دلخواه خود را در آن بسازید. همانند عناوین دیگر شبیه ساز ساخت پارک، شما باید بهترین ایده های خود را پیاده کنید و پارکی بسازید که بتواند مراجعه کنندگان بیشتری را به سمت خودش جذب کند.

28-840x630

با جذب مراجعه کنندگان بیشتر، پول بیشتری بدست آورده و میتوانید جاذبه های گردشگری و وسایل بازی بیشتری در آن ایجاد کنید؛ وسائلی از قبیل چرخ و فلک میکی ماوس، Astro Orbiters، وسائل بازی شرکت هیولاها و دیگر موارد. برخی از کاراکترهای محبوب دیزنی نیز می توانند در اطراف پارک شما پرسه زده و با بازدیدکنندگان ملاقات داشته باشند.

همچنین می توانید انتظار دیدن کاراکترهایی از انیمیشن های Tangled، Toy Story و Wall E و تعدادی دیگر را در این عنوان داشته باشید. این بازی پنج شنبه هفته جاری در پلی استور منتشر می شود و بنابراین برای تجربه آن لازم نیست زمان زیادی را صبر کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر مراجعه به سایت رسمی بازی را به شما توصیه می کنیم.

در ادامه می توانید به تماشای تیزر تبلیغاتی Disney Magic Kingdoms بنشینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی