ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید سازندگان Gone Home تا بهار 2017 تاخیر خورد

استودیوی Fullbright، سازنده عنوان مستقل و تحسین شده Gone Home به تازگی اعلام کرده که بازی جدید آن ها تحت عنوان Tacoma، تا بهار سال 2017 میلادی تاخیر خورده است. بازی داستان محور و علمی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

استودیوی Fullbright، سازنده عنوان مستقل و تحسین شده Gone Home به تازگی اعلام کرده که بازی جدید آن ها تحت عنوان Tacoma، تا بهار سال 2017 میلادی تاخیر خورده است.

بازی داستان محور و علمی تخیلی Tacoma، پیش از این قرار بود در اواخر سال 2016 میلادی برای دو پلتفرم اکس باکس وان و پی سی عرضه شود اما Fullbright تصمیم گرفته که تاریخ انتشار آن را بیش از 6 ماه به تعویق بیندازد؛ چرا که هنوز مراحل زیادی از روند توسعه بازی باقی مانده و سازندگان به هدف گذاری های قبلی خود نرسیده اند.

Fullbright در تابستان گذشته از عنوان جدید خود رونمایی کرد و در همان زمان، فیدبک های بسیار از مخاطبان دریافت کرد و تصمیم گرفت که Tacoma را دچار تغییراتی کند. داستان بازی در تاسیساتی عظیم در عمق فضا به وقوع می پیوندد که جاذبه در آن وجود ندارد؛ بنابراین Fullbright می گوید که بازی باید به خوبی از آب در آید.

استودیوی مستقل ساکن پورتلند می گوید که فضاسازی و داستان Tacoma کاملا با عناوین پیشین آن ها متفاوت بود و قرار نیست از آن به عنوان Gone Home در فضا یاد شود. در هر صورت، Tacoma هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد در تابستان آتی، اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی