ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ادامه ی افتخار آفرینی The Witcher 3؛ تعداد جوایز از مرز 800 عدد گذشت

منصفانه است که به نسخه ی سوم از سری بازی های The Witcher عنوان بسیار خوب را بدهیم. عنوانی که در طول سال 2015 به عنوان بهترین بازی سال شناخته شده است. یک عنوان RPG ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۴

منصفانه است که به نسخه ی سوم از سری بازی های The Witcher عنوان بسیار خوب را بدهیم. عنوانی که در طول سال 2015 به عنوان بهترین بازی سال شناخته شده است. یک عنوان RPG و فانتزی از سازندگان لهستانی CD Project، استودیویی که هر چه را برای برنده شدن نیاز داشته به دست آورده و تنها کاری که باید بکند به اثبات رساندن خود است.

در طی پاسخ به توییت یکی از طرفداران، استودیوی سی دی پراجکت تایید کرد که از ابتدای انتشار بازی ،یعنی می 2015، و در طی 10 ماه بازی آن ها موفق به دریافت بیش از 800 جایزه شده است.

Capture

همه ی این ها قبل از مراسم BAFTA بوده است که به مدت سه هفته در لندن برگزار خواهد شد. زمانی که The Witcher 3 برای 7 جایزه از جمله بهترین بازی و بهترین داستان نامزد شده. داستان گرالت هنوز تمام نشده است و قرار است محتوای قابل دانلود Blood and Wine در چند ماه پیش رو برای بازی منتشر شود.

با وجود عناوین آنلاین و محبوب منتشر شده، آخرین ساخته ی سی دی پراجکت با تنها داشتن بخش تکنفره و دارا بودن بیش از 100 ساعت گیم پلی از محبوبیت بالایی در میان این عناوین برخوردار است و جایزه های سرسام آور آن این مورد را تقویت می کنند. 100 ساعت گیم پلی که شامل دست آوردهای گرافیکی، داستانی عمیق، و قابلیت های نقش آفرینی زیادی است. به این موارد مینی گیم ها و کارت بازی های جذاب و اعتیاد آور را نیز اضافه کنید.

The Witcher 3 پس از انتشار، 16 بسته ی قابل دانلود را به صورت رایگان دریافت کرد. موردی که امروزه و در صنعت بازی های ویدئویی شگفت آور بی نظر می رسد. همچنین این عنوان یک Season Pass ارائه می کند که همچون Hearts of Stone محتوای قابل دانلود دیگر بازی یعنی Blood and Wine را در خود جای داده. از آنجایی که ترکیب این دو DLC بزرگتر از نسخه ی دوم بازی به شمار می رود، می توان گفت ارزش پولی که برایش پرداخت می شود را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ehsanv10
    ehsanv10 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    آقا ناموسن دارم میسوزم

    بتمن آرکام نایت خریدم برای pc

    14هزارتومن

    ویچر 3 رو هم خریدم10 تومن

    شد 24 هزار تومن

    خلاصه اومدم بتمن رو اکسترکت کردم نصب کنم

    موقع نصب ارور میداد هفت بار نصب کردم ارور داد.

    ویچر 3 رو هم نصب کردم روی 50 درصد کامل ارور میده و گیر میکنه و از 50 درصد بالا نمیره.

    الانم فروشنده حروم خور میگه خودت دی وی دی رو مشکل دار کردی.

    پس نمیگیره.

    میشه بگید چه غلطی بکنم ؟؟؟

    واقعا سوختم 24تومن پای بازی بدم بعد نصب نشه

    • سلمان
      سلمان | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

      بازی کپی شده همینه دیگه این مشکلات رو داره باید اورجینال شو بخری دیگه دوران بازی های کپی گذشته . بعد شما به اون فروشنده میگی حروم خور نمیدونی بازی کپی شده هم حرومه همون بهتر که کار نکرد

      • raoof
        raoof | ۱ فروردین ۱۳۹۵

        دقیقا

  • bikar
    bikar | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    کسی نمیدونه نسخه بعدی the elder scrolls:skyrim کی میاد؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی