ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران انتظار دارند اپل واچ صاحب 50 درصد بازار ساعت های هوشمند در سال 2016 باشد

براساس گزارش جدید International Data Corporation یا IDC، انتظار می رود که اپل طی سال 2016، نزدیک به 50 درصد بازار ساعت های هوشمند را در اختیار بگیرد اما تا سال 2020، پلتفرم Android Wear ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

براساس گزارش جدید International Data Corporation یا IDC، انتظار می رود که اپل طی سال 2016، نزدیک به 50 درصد بازار ساعت های هوشمند را در اختیار بگیرد اما تا سال 2020، پلتفرم Android Wear سهم بیشتری را تصاحب خواهد کرد.

این انتظار از کوپرتینویی ها می رود که طی سال پیش رو، 14 میلیون اپل واچ فروخته و 49.9 درصد کل بازار اسمارت واچ ها را از آن خود کنند، بازاری که نسبت به سال گذشته 32.8 درصد رشد خواهد داشت.

Apple-Watch-sales-market-share-2016

با این حال، اپل هیچگاه در مورد تعداد ساعت های هوشمندی که فروخته صحبت به میان نیاورده اما تحلیلگران معتقدند که کمپانی ساکن کوپرتینو طی 8 ماه در سال 2015 توانسته 11.5 میلیون واحد فروش داشته باشد و سهمی 63 درصدی از کل بازار را در اختیار گیرد.

براساس همین گزارش، Android Wear سال 2016 را با سهم 21.4 درصدی سپری خواهد کرد و در عوض تایزن سامسونگ 11.3 درصد سهم از آن خود می کند.

تا سال 2020، اپل و گوگل اما عمده ساعت های هوشمند را در بازار خواهند داشت و مشتریان را میان یکدیگر تقسیم خواهند کرد. سهم watchOS در آن سال به 37.6 و سهم Android Wear به 35 درصد خواهد رسید و مابقی میان دیگر سیستم عامل ها تقسیم می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی