ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری از جعبه احتمالی آیفون SE در وبسایتی چینی منتشر شد

تا امروز، شایعات زیادی از منابع مختلف درباره نسخه ای جدید و کوچکتر از آیفون به گوش رسیده و تصور عدم وجود چنین محصولی، کمی دور از ذهن به نظر می رسد. بنابر گزارش های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

تا امروز، شایعات زیادی از منابع مختلف درباره نسخه ای جدید و کوچکتر از آیفون به گوش رسیده و تصور عدم وجود چنین محصولی، کمی دور از ذهن به نظر می رسد. بنابر گزارش های مختلف، آیفون جدید و «مینی» به یک نمایشگر 4 اینچی مانند آیفون 5 و 5 اس، حسگر اثر انگشت، چیپ A9 اپل، دوربین 8 مگاپیسکلی و تنها 1 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.

به زعم بسیاری، آیفون جدید 5SE نام خواهد گرفت اما در شایعات جدیدتر، رقم 5 از عنوان برداشته شد و حالا با نام آیفون SE از آن یاد می شود. در همین راستا، به تازگی تصویر جدیدی از جعبه آیفون SE در وب سایتی چینی به نام Weibo انتشار یافته است که اطلاعاتی هرچند جزیی درباره SE را برایمان روشن می سازد.

iphone-se-package-rumor

پیش از هر چیز، نام دستگاه ظاهرا همان SE است که در سمت چپ و بالای جعبه دیده می شود. با خواندن سایر نوشته های روی جعبه نیز متوجه خواهیم شد که دستگاه به همراه هدفون های EarPods و چیپ NFC داخلی عرضه خواهد شد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، انتظار می رود که آیفون SE از سرویس اپل پی نیز پشتیبانی کند.

البته احتمال دارد که دستگاه جدید، با قیمتی پایین تر از قیمت رایج موبایل های آیفون عرضه شود و به همین دلیل، شاید برخی از ویژگی های موبایل های گران قیمت تر اپل، مانند چیپ NFC در ورژن نهایی آن جای نگیرد. اما در هرحال، بعید است که اپل دست به چنین سیاستی زده و اسمارت فونی بدون پشتیبانی از قابلیت های کلیدی اکوسیستم خود را در اختیار مشتریان بگذارد.

در نهایت، هنوز نمی توان مطمئن بود که تصویر جعبه مورد بحث، حقیقی باشد و شاید یک نفر، تصمیم گرفته که با کاربران شوخی کند. اپل قرار است در روز 21 مارس (2 فروردین) مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را برگزار کند و باید منتظر ماند و دید که اهالی کوپرتینو، این بار چه چیزی در چنته دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Kk47
    Kk47 | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    خداوکیلی تااین حدکمبودخبرداریدکه هرروزراجع به کیس احتمالی آیفون،رنگ احتمالی آیفون،دوربین احتمالی آیفون،جک هدفون آیفون وکلی مطلب بدردنخوروتکراراندرتکرارازآیفون مطلب میزارید؟؟!!
    هرچیزی حدواندازه ای داره .

  • رسول
    رسول | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    منم یه روز نمیتونستم بخرمش

  • احسان
    احسان | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    اینا همه کلک های تبلیغاتی اپله با همکاری دولته!که باز بخاطر افتضاح های امنیتی اپل و لاپوشونی کردنشون بگن اپل هم امنیتش بالاست،هم اینجوری سرزبونا بیوفته و خودشو ناجی مردم نشون بده!
    گندش بزنن دروغگو ترین شرکت دزد دنیا

    • a.moradi
      a.moradi | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

      khhhh ajib tarin cm i bud ke tahala khundam

    • matin danger
      matin danger | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

      امنیتش بالاست دیگه.
      خودش هم مهندسان اپل استعفا رو به همکاری با fbi ترجیح دادن.
      و کجای اپل دزده؟ اپل دزده یا سامسونگ؟

مطالب پیشنهادی