ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الگوریتم تایم لاین جدید توییتر
تکنولوژی

به زودی الگوریتم تایم لاین جدید توییتر به صورت پیش فرض برای همه فعال خواهد شد

از زمان معرفی تا کنون، الگوریتم جدید تایم لاین توییتر به عنوان یک گزینه جانبی قابل فعالسازی بوده است، اما قرار است از هفته پیش رو سازماندهی مجدد تایم لاین کاربران در توییتر به صورت پیش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۴

از زمان معرفی تا کنون، الگوریتم جدید تایم لاین توییتر به عنوان یک گزینه جانبی قابل فعالسازی بوده است، اما قرار است از هفته پیش رو سازماندهی مجدد تایم لاین کاربران در توییتر به صورت پیش فرض برای همگان فعال شود. توییتر همچنین صفحه راهنمای تایم لاین خود را نیز بروزرسانی کرده تا کابران با کمک آن به خوبی دریابند که این فیدهای جدید به چه شکل عمل می کنند و چگونه باید با آنها کار کرد.

این شبکه اجتماعی بزرگ برای اولین بار در ماه فوریه از این الگوریتم جدید خود رونمایی کرد. بعد از آن بود که برخی از حساب های کاربری مشهور و افراد معروف تهدید به بستن حساب خود و خروج از توییتر کردند، اما به نظر می رسد این گفته ها تا به امروز اثری روی تصمیم مدیران کمپانی نداشته است.

با آن که قرار است از این هفته این الگوریتم جدید برای همگان به صورت پیشفرض فعال شود، اما صاحبان حساب ها همچنان می توانند در صورت نیاز آن را غیرفعال نمایند.

اینستاگرام نیز در هفته ای که گذشت اعلام کرد برنامه ای مشابه برای شبکه اجتماعی خود در نظر دارد. بر طبق این بیانیه قرار است در فیدهای جدید پست ها به جای آنکه بر اساس تاریخ مرتب شوند، با توجه به میزان محبوبیت رده بندی گردند. البته بر خلاف توییتر، کاربران اینستاگرام بعد از سپری شدن دوران بتا، دیگر اختیاری برای انتخاب بین روش قدیمی و جدید نخواهند داشت.

حال باید دید واکنش کاربران به این تصمیم جدید چه خواهد بود. آیا امکان آن وجود دارد که حساب های کاربری مشهور تهدیدهای قبلی خود را عملی سازند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی