ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکل کورس ساعت هوشمند
تکنولوژی

ساعت هوشمند اندرویدی برند مایکل کورس با واچ فیس های متنوع [تماشا کنید]

یکی از مسائلی که همواره در مورد ساعت های هوشمند یک چالش به حساب می آمده، مقوله طراحی و زیبایی ظاهری آنهاست. همه شما موافق هستید که تنها تعداد کمی از ساعت های هوشمند از ظاهری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

یکی از مسائلی که همواره در مورد ساعت های هوشمند یک چالش به حساب می آمده، مقوله طراحی و زیبایی ظاهری آنهاست. همه شما موافق هستید که تنها تعداد کمی از ساعت های هوشمند از ظاهری زیبا برخوردارند و فقط به یکی دوتا از آنها می توان لقب «شیک» یا «لوکس» را داد.

حال طراح مشهور مایکل کورس قصد دارد با معرفی اسمارت واچ های سری "Access" زیبایی و لوکس بودن را در کنار قابلیت های جذاب یک ساعت هوشمند اندرویدی به علاقه مندان عرضه کند.

ساعت های هوشمند سری "Access" با طراحی دایره ای خود در دو مدل مشکی مختص آقایان و طلایی با تزئینات کریستال مناسب خانم ها عرضه خواهد شد. البته قرار است در آینده بندهای بیشتری برای رضایت سلیقه های محتلف عرضه شود. طراحی مدل بانوان بیشتر لوکس و زینتی و مدل مختص آقایان اسپرت و شیک است.

نکته جالب دیگر در خصوص این ساعت های هوشمند وجود واچ فیس های متنوع و بسیار زیبا است که با یک حرکت ساده انگشت قابل تغییر هستند.

از لحاظ ویژگی های فنی این ساعت از تمام امکانات معمول اندروید ویر پشتیبانی می کنند و قابلیت اتصال به موبایل های اندرویدی و آیفون ها را دارند. این پوشیدنی های هوشمند می توانند اطلاع رسانی های نرم افزارهای مختلف را به نمایش بگذارند و دستورات صوتی گوگل را دریافت کنند. همچنین قابلیت پایش فعالیت های ورزشی کاربران نیز در آن گنجانده شده است.

ساعت های هوشمند سری "Access" با قیمت ۳۹۵ دلار از پاییز سال آینده قابل خریداری هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی