ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیک استارتر کمپانی سازنده شبکه اجتماعی Drip برای موسیقی دانان را خریداری کرد

کمپانی کیک استارتر امروز اعلام کرد که به تازگی شبکه اجتماعی Drip، که با هدف حمایت از هنرمندان و موسیقی دانان مستقل ایجاد شده است را خریداری کرده. کمپانی سازنده Drip، قرار بود تا فردا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

کمپانی کیک استارتر امروز اعلام کرد که به تازگی شبکه اجتماعی Drip، که با هدف حمایت از هنرمندان و موسیقی دانان مستقل ایجاد شده است را خریداری کرده. کمپانی سازنده Drip، قرار بود تا فردا برای همیشه تعطیل شود اما کیک استارتر در دقایق آخر به داد آن رسید و به پلتفرم Drip اجازه داد تا حداقل برای مدتی دیگر، به فعالیت خود ادامه دهد.

از چند جهت، خرید Drip حرکتی منطقی برای کیک استارتر محسوب می شود. برای مثال بخش زیادی از پلتفرم Drip به جمع آوری سرمایه عمومی برای اهدا به هنرمندان اختصاص دارد و دقیقا فعالیتی مشابه خود وب سایت کیک استارتر را دنبال می کند.

در حال حاضر، با خرید اشتراک هنرمندان و ناشران مختلف، می توان ترک های موسیقی و ویدیوکلیپ های مختلف را از طریق استریم آنلاین گوش داد و یا مشاهده کرد. علاوه بر این، قابلیت های دیگری مانند کدهای تخفیف برای خرید آلبوم، آرشیوهای موسیقی رایگان و چیزهایی از این دست نیز در Drip به چشم می خورد.

با توجه به تعداد روزافزون کمپین های متمرکز بر موسیقی در وب سایت کیک استارتر، می توان انتظار داشت که کمپانی کیک استارتر از طریق Drip، اطلاعات بیشتری درباره بازخورد مخاطبان نسبت به سرمایه گذاری و حمایت از موسیقی دانان کسب کند. در همین حال، شهرت کیک استارتر هم کمک شایانی به موفقیت هرچه بیشتر Drip خواهد کرد و احتمالا در ماه های آتی، هنرمندان بیشتری نسبت به استفاده از آن ترغیب شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی