ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یوبی سافت Rayman Classic را در گوگل پلی منتشر کرد

شکی نیست که ریمن اریجینال، که در سال 1995 برای کنسول پلی استیشن منتشر شد، کماکان یکی از بهترین عناوین پلتفرمر تاریخ بازی های ویدئویی است. ماه گذشته، یوبی سافت نسخه ای بازسازی شده از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

شکی نیست که ریمن اریجینال، که در سال 1995 برای کنسول پلی استیشن منتشر شد، کماکان یکی از بهترین عناوین پلتفرمر تاریخ بازی های ویدئویی است. ماه گذشته، یوبی سافت نسخه ای بازسازی شده از این عنوان را برای پلتفرم iOS منتشر کرد، و بالاخره امروز نوبت به اندرویدی ها رسیده تا بتوانند با این شاهکار دنیای بازی تجدید خاطرات کنند.

ریمن کلاسیک را می توانید از امروز با قیمت 4.99 دلار از گوگل پلی دانلود کنید. صرفا جهت معرفی به افرادی که با این فرنچایز آشنا نیستند، ریمن کلاسیک شما را با ماجراجویی های ریمن همراه می کند؛ کاراکتر کارتونی و عجیبی که نه بازو دارد و نه پا، اما از پس کارهای شگفت انگیزی بر می آید.

مأموریت شما در بازی شکست دادن Mr. Dark است،‌ جادوگری شیطانی که با دزدیدن منبع تأمین انرژی دنیای ریمن یعنی Great Protoon، زندگی قهرمان داستان و دوستانش را به خطر انداخته. خوشبختانه یوبی سافت گیم پلی بازی را دست نخورده باقی گذاشته و با بهینه سازی گرافیک دو بعدی بازی برای صفحات نمایش موبایل، در مجموع تجربه ای لذت بخش و نوستالژیک را برای گیمرهای طرفدار این فرنچایز به ارمغان آورده است.

برای کنترل ریمن در این بازی می توانید از دکمه های لمسی بهره بگیرید، هر چند که پشتیبانی از کنترلرهای خارجی نیز در بازی مهیا شده. شاید قیمت 4.99 دلاری بازی بسیاری را برای دانلود آن مردد کند، اما شکی نیست که پرداخت این هزینه ارزش تجربه ساعت ها سرگرمی ناب و لذت بخش را داراست.

در ادامه می توانید تصاویر ریمن کلاسیک را مشاهده کنید:

R1

R2

R3

R4

Rayman Classic

Rayman Classic

سازنده: Ubisoft قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 177 / 200 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • صفا
    صفا | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    لطفا بازی هایی را در نوروز معرفی کنید . یعنی هر روز .

    بازی های دفاعی ، فکری ، سبک قدیمی و پیکسلی و دوبعدی و ...

    • matin danger
      matin danger | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

      باهات موافقم

مطالب پیشنهادی