ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پایان پشتیبانی از TweetDeck
تکنولوژی

توییتر به زودی پشتیبانی از اپلیکیشن TweetDeck در ویندوز را خاتمه می دهد

شبکه اجتماعی توییتر امروز رسماً اعلام کرد که از تاریخ ۱۵ آوریل (۲۸ فروردین) دیگر از اپلیکیشن TweetDeck در ویندوز پشتیبانی نمی کند. در این صورت کاربران ناچارند برای سرزدن به حساب کاربری خود به نسخه تحت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

شبکه اجتماعی توییتر امروز رسماً اعلام کرد که از تاریخ ۱۵ آوریل (۲۸ فروردین) دیگر از اپلیکیشن TweetDeck در ویندوز پشتیبانی نمی کند. در این صورت کاربران ناچارند برای سرزدن به حساب کاربری خود به نسخه تحت وب توییتر مراجعه نمایند.

این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۱ نرم افزار TweetDeck را به مالکیت خود درآورد و تا امروز به طور مستمر آن را برورزرسانی می کرد. این شرکت هنوز دلیل مشخصی برای این کار اعلام نکرده، اما Amy Zima به عنوان یکی از مدیران توییتر در پستی اعلام داسته که آنها تلاش دارند «تجربه کاربری TweetDeck را ارتقا ببخشند»

از این پس دیگر گزینه دریافت بروزرسانی جدید این اپلیکیشن در سایت توییتر به نمایش در نخواهد آمد، اما هنوز مشخص نشده که بعد از تاریخ فوق (۲۸ فروردین) TweetDeck به طور کامل از کار خواهد افتاد، یا این که تنها دیگر آپدیت نخواهد شد.

تا امروز این اپلیکیشن بیش از همه توسط کاربران حرفه ای و فعال توییتر مورد استفاده قرار می گرفته است، حال باید دید این اجبار به مهاجرت به نسخه تحت وب با چه واکنشی از طرف کاربران باسابقه مواجه خواهد شد.

در گذشته توییتر برای تقویت جایگاه TweetDeck اقدام به مسدودسازی سایر اپلیکیشن های مشابه در اندروید و iOS کرده بود.

در اطلاعیه این شرکت آمده که کاربران TweetDeck در سیستم عامل کروم و مک، در صورتی که همزمان از طریق مرورگر در سایت twitter.com وارد شده باشند، همچنان می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

در این مطلب همچنین توضیح داده شده که چگونه می توان نسخه تحت وب TweetDeck را به تسک بار ویندوز الصاق کرد. گرچه بعید است این قابلیت آن دسته از افرادی را که به کار با نسخه مستقل این اپلیکیشن عادت کرده اند راضی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    من که گیج شدم توی همین پست قبلی که درباره توییتر بود صحبت از بروزرسانی اپلیکیشن ویندوز و ویندوز موبایل کردید ولی حالا میگید که از این به بعد برای استفاده از توییتر باید نسخه تحت وب استفاده کرد!...

    • R3D
      R3D | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

      نه عزیز، این یه اپلیکیشن شخص ثالث هستش و دیگه پشتیبانی نمیشه.خود توییتر اپلیکیشن مخصوص به خودش رو تو استور ویندوز ۱۰ عرضه کرده.

مطالب پیشنهادی