ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیش نمایش ویندوز ۱۰ مرورگر اج
تکنولوژی

قابلیت استفاده از افزونه ها در مرورگر اج با نسخه جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ [تماشا کنید]

بالاخره مایکروسافت قابلیتی را برای مرورگر پیش فرض ویندوز عرضه کرد که بسیاری منتظر آن بودمد. حال با افزوده شدن امکان استفاده از افزونه ها در مرورگر اج، دیگر می توان آن را رقیبی قابل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

بالاخره مایکروسافت قابلیتی را برای مرورگر پیش فرض ویندوز عرضه کرد که بسیاری منتظر آن بودمد. حال با افزوده شدن امکان استفاده از افزونه ها در مرورگر اج، دیگر می توان آن را رقیبی قابل اعتنا برای سایر مرورگرهای مطرح دانست.

امکان نصب افزونه ها یکی از ویژگی هاییست که با عرضه نسخه جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است. این نسخه جدید هم برای رایانه های رومیزی و هم تبلت ها و موبایل ها عرضه شده، اما افزونه ها فعلاً فقط برای نسخه های دسکتاپ و تبلت ها فعال هستند و در حال حاضر تنها سه افزونه در این لیست وجود دارد؛ Translate ،Mouse Gestures و Reddit Enhancement Suite. سایر موارد پرکاربرد از جمله ادبلاک پلاس، لست پس و آمازون قرار است تا آخر سال جاری میلادی در دسترس قرار بگیرند.

در ویدیوی زیر می توانید نحوه نصب آنها را ببینید.

در این میان دارندگان موبایل های ویندوزی عضو طرح «ویندوز اینسایدر» می توانند از سایر ویژگی های تازه نسخه جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل استفاده کنند. به عنوان مثال اپلیکیشن جدید نقشه مایکروسافت حالا قابلیت جستجوی محلی، استفاده آفلاین از نقشه ها و نمایش تصاویر سه بعدی از شهرها و جاده ها را دارد.

بسیاری از قابلیت ها با یک تب در دسترس قرار گرفته اند و دستیار صوتی کورتانا آماده است تا نحوه کار با آنها را قدم به قدم به شما آموزش دهد.

ویژگی جذاب دیگر امکان جستجوی همزمان چند موقعیت مختلف روی نقشه است. حالا شما می توانید هتل ها و رستوران ها را همزمان باهم جستجو کنید تا محل اقامت و تفریح خود را با توجه به بعد فاصله بهتر انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی