ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Comcast نسبت به پروژه «گوگل فیبر» احساس نگرانی می کند

به نظر می رسد که کمپانی Comcast نسبت به برنامه های گوگل برای تصاحب بازار خدمات اینترنتی نگران است و فرصتی برای مشتریان خود در آتلانتا فراهم کرده تا به اینترنت گیگابیتی اش دسترسی پیدا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد که کمپانی Comcast نسبت به برنامه های گوگل برای تصاحب بازار خدمات اینترنتی نگران است و فرصتی برای مشتریان خود در آتلانتا فراهم کرده تا به اینترنت گیگابیتی اش دسترسی پیدا کنند. کاربران برای استفاده از این سرویس جدید، باید قراردادی سه ساله با Comcast امضا نمایند.

کمپانی مورد بحث اعلام کرده که سرویس اینترنت گیگابیتی، هزینه ای معادل 70 دلار برای کاربران دربر خواهد داشت که با قیمت سرویس مشابه گوگل فیبر برابری می کند؛ اما تفاوت بزرگ آن با سرویس گوگل، در مدت زمان قرارداد است که کاربران را دو سال بیشتر از پروژه فیبر به استفاده از سرویس اینترنت مجبور می سازد.

پر واضح است که Comcast می خواهد با سرویس اینترنتی جدیدش، با گوگل فیبر رقابت کرده و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. Comcast حتی وب سایت جدیدی راه اندازی کرده که به مقایسه دو سرویس می پردازد و برتری های سرویس Comcast در مقابل گوگل فیبر را به نمایش می گذارد.

اگرچه Comcast تلاش داشته تا برتری های خود نسبت به گوگل را به نمایش بگذارد، اما صحبت درباره برخی از قابلیت های کلیدی فیبر را فراموش کرده است. فیبر قیمتی ارزان تر دارد و کاربران به عقد قراردادی 36 ماهه مجبور نمی کند. علاوه بر این، فیبر گوگل سرعت بیشتری دارد و بسته گیگابیتی Comcast تنها سرعت آپلود 35 مگابایت بر ثانیه را برای مخاطبان به ارمغان می آورد. علاوه بر این، برای دستیابی به سرعت بالاتر لازم است کاربران سرویس ماهانه Gigabit Pro را خریداری کنند که سرعت آپلود و دانلود آن 2 گیگابیت برثانیه بوده 299.95 دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahab
    shahab | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    همش ۳۵ مگابایت بر ثانیه؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی