ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه در آیفون ۷
تکنولوژی

کیس جدید و تایید دوربین دوگانه و حذف جک هدفون در آیفون ۷ [تماشا کنید]

شاید برخی از شما سانی دیکسون را به یاد بیاورید؛ پسر اهل استرالیا که با افشای رنگ بندی مختلف بدنه آیفون 5c به شهرت رسید. حال این شخص دوباره خبرساز شده، چراکه این باز با ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

شاید برخی از شما سانی دیکسون را به یاد بیاورید؛ پسر اهل استرالیا که با افشای رنگ بندی مختلف بدنه آیفون 5c به شهرت رسید. حال این شخص دوباره خبرساز شده، چراکه این باز با ارسال کیس محافظ آیفون ۷ برای کانال آنباکس تراپی (کانالی که اولین بار ماجرای خم شدن آیفون ۶ را رسانه ای کرد) اطلاعات جالبی را در خصوص این محصول آینده اپل در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

با این که در ویدیوی آنباکس تراپی خبری از خود این اسمارت فون نیست، اما همین کیس برخی از شایعات را در مورد پرچمدار بعدی اپل تایید می کند. البته اگر بتوانیم باور کنیم که این کیس محافظ واقعی باشد.

اولین چیزی که در مورد این کیس جلب توجه می کند، فضای خالی زیادی است که برای دوربین دستگاه در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد این قاب برای آیفونی مجهز به دوربین دوگانه طراحی شده باشد. به تازگی نیز تصویری منتسب به آیفون ۷ با دوربین پشتی دوگانه منتشر شده بود. این دو خبر می تواند تا حدودی ما را از صحت این موضوع مطمئن سازد.

البته یک احتمال نیز وجود دارد و آن این که شاید این ویژگی مختص نسخه ای خاص از آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس باشد. بسیاری استفاده از این ویژگی را به خرید کمپانی LinX توسط اپل نسبت می دهند. تکنولوژی توسعه داده شده توسط این کمپانی به اسمارت فون ها امکان ثبت تصاویری مشابه دوربین های SLR و همچنین عکس های سه بعدی را می دهد.

در بخش زیرین این کیس نیز شاهد تغییر نحوه برش ها هستیم. فضای در نظر گرفته شده برای پورت لایتنیگ نسبت به آیفون 6s بزرگتر شده. هیچ بعید نیست که این فضای بیشتر برای اتصال هدفون ها و ایربادها در نظر گرفته شده باشد. دو برش مستطیلی مشابه در دو طرف پورت لایتنیگ فرضیه حذف جک هدفون و  استفاده از اسپیکرهای دوگانه را بیش از پیش تقویت می کند.

Cutout-on-bottom-hints-that-the-Lightning-port-will-be-used-to-replace-the-3.5mm-earphone-jack.jpg

باقی دکمه ها از جمله دکمه های پاور و تنظیم حجم صدا بدون تغییر در اندازه و موقعیت در آیفون ۷ حضور خواهند داشت.

البته این همه ماجرا نیست. همینطور که در ویدیو انتهای مطلب مشاهده خواهید کرد، دیکسون همراه کیس آیفون ۷ یک کیس مربوط به آیفون ۴ اینچی SE را نیز برای کانال مورد نظر ارسال کرده است.

یک آیفون ۵ به راحتی درون این کیس جای می گیرد. اما دکمه ها در محل خود قرار ندارد. تصور می شود که این آیفون جدید طراحی مشابهی با آیفون ۶s داشته باشد. باید تا مراسم روز ۲ فروردین منتظر ماند دید اپل چگونه می تواند طرفداران خود را شگفت زده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, آفرین به اپل , شرکت اپل نشان داده حتی با دوربین8 مگاپیکسلی کیفیت برابر و مشابه با یک دوربین13 مگاپیکسلی ارائه میکنه و حتی در برخی مراحل بهتر , طبیعتن این دوربین دوگانه اپلی یک شاهکار به تمام معنا خواهد شد در ارائه باکیفیت ترین عکاسی و فیلم برداری و امکانات مطرح و ویژه دیگر , کاری به آزمون منبع رسمی رسمی گیگبنچ ندارم که در اون در تست چند هسته ای اکسینوس8890 بالاترین قدرت رو داشت اما مطمئنن همه امتیاز منبع رسمی بنچمارک Antutuرو یادشان هس که در اون چیپست پردازنده قدیمتر سال2015 اپل یعنیA9بعد از چیپست پردازنده جدیدتر سال2016 کوآلکوم یعنی اسنپدراگون820 دوم شد در چیپ و قدرت گرافیک حالا فکرش رو کنید که اپلA10 در آیفون7 چه قدرت و بهینه گی شگفت انگیزی طبیعتن نشان خواهد داد و میخوام این رو بگم اینها همه دست در دست هم خواهد گذاشت و آیفون 7پلاس رو تبدیل به یک دوربین حرفه ای و تلفن همراه فوق قدرتمند خواهد کرد به هر حال هر اتفاقی امکان دارد رخ بدهد و باید تا معرفی رسمی صبر کرد و در آخر امیدوارم در آیفون7 شاهد صفحه نمایشAMO LED باشیم که بهترین هس

مطالب پیشنهادی