ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت آیپد پرو ۹.۷ اینچی اپل از آیپد ایر ۲ بیشتر خواهد بود

انتظار می رود اپل در رویداد روز دوشنبه ی خود از آیفون SE یا همان موبایل جدیدش رونمایی کند. این شرکت ساکن کوپرتینو در کنار این تلفن هوشمند تازه، به نظر برای معرفی آیپد جدید ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

انتظار می رود اپل در رویداد روز دوشنبه ی خود از آیفون SE یا همان موبایل جدیدش رونمایی کند. این شرکت ساکن کوپرتینو در کنار این تلفن هوشمند تازه، به نظر برای معرفی آیپد جدید 9.7 اینچی اش نیز آمادگی دارد. به نقل از گزارش های متعدد، انتظار می رود نسل آینده ی آیپد مثل آیپد پرو اپل ویژگی های شاخصی داشته باشد. محصول جدید با اینکه تحت عنوان آیپد ایر ۳ معروف شده است، احتمالاً تحت نام آیپد پرو معرفی شود و به نظر می رسد در راستای مشخصات قدرتمند خود، قیمت آن نیز از ۵۰۰ دلار فراتر رود.

تا به حال هیچ آیپد ۹.۷ اینچی قیمت پایه ای بیشتر از ۴۹۹ دلار نداشته است، اما به گفته ی 9to5Mac، اپل با استفاده از اعتبار عنوان Pro، این قیمت پایه را توجیه خواهد کرد. به علاوه، گزارش مذکور به طور ضمنی حاکی از آن است که اپل محصول پایه ی خود را به جای حافظه ی ۱۶ گیگ، با حداقل ۳۲ گیگ حافظه عرضه خواهد کرد.

این تصمیم برای افزایش حداقل حافظه، با در نظر گرفتن قابلیت ضبط ویدیوی 4K دوربین پشتی منطقی به نظر می رسد. نگهداری ویدیوهایی که با رزلوشنی در این حد بالا ضبط می شوند به صورت طبیعی به فضای بیشتری نیاز خواهد داشت، و به همین دلیل، اپل نسخه ای ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای آیپد پرو ۹.۷ اینچی خود عرضه خواهد کرد. بر اساس این خبر، محصول جدید اپل قرار نیست جای آیپد ایر ۲ را بگیرد؛ آیپد ایر ۲ کماکان با قیمت پایه ۴۹۹ دلار به حضور خود در بازار ادامه خواهد داد.

همانگونه که زیاد درباره اش صحبت شده، آیپد پرو ۹.۷ اینچی مذکور از پردازنده ی A9X اپل بهره خواهد برد و از قلم اپل نیز پشتیبانی خواهد کرد. مثل آیپد پرو سایز بزرگ، برای پشتیبانی از صفحه کلید هوشمند این شرکت به نام Smart Keyboard یک Smart Connector نیز روی آن تعبیه شده که ظاهراً برای هماهنگی با مدل جدید اندازه اش کمی کوچک شده است.

رویداد اپل قرار است همین دوشنبه برگزار شود، که تا آن زمان، هم در مورد آیپد جدید و هم آیفون اسرارآمیز SE همه چیز روشن خواهد شد. مثل همیشه، تمام اخبار جدید این رویداد نیز در دیجیاتو پوشش داده خواهند شد؛ پس با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی