ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری که خبر از افزایش ظرفیت باتری آیفون ۷ می دهند

اگر به خاطر داشته باشید ماه پیش رندری از آیفون ۷ رسانه ای شد که نشان می داد بخش پشتی این دستگاه از جنس سرامیک خواهد بود. امروز و در همین راستا نیز اخباری منتشر گشته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید ماه پیش رندری از آیفون ۷ رسانه ای شد که نشان می داد بخش پشتی این دستگاه از جنس سرامیک خواهد بود. امروز و در همین راستا نیز اخباری منتشر گشته که مجدداً تائید کننده ی این موضوع هستند.

در سال های پیش HTC One S یکی از تلفن های هوشمندی به حساب می آمد که به سراغ بدنه ای مشابه رفته بود و البته به کار گیری این بدنه مشکلات خاصی را نیز در پی داشت، ولی به یقین این احتمال وجود دارد که از ۲۰۱۲ تا به اکنون، با پیشرفت تکنولوژی مسائل مذکور نیز به نحوی برطرف شده باشند.

در کنار آنچه در بالا آمد، تصاویر تازه ای هم وجود دارند و باتری هایی را به نمایش گذاشته اند که قرار است نسل بعدی آیفون های اپل را قدرت ببخشند. ظرفیت این باتری ها ۷.۰۴ وات ساعت محسوب می شود و حکایت از افزایشی ۶.۵ درصدی نسبت به پیل ۶.۶۱ وات ساعتی آیفون ۶ اس دارند.

ناگفته نماند بدون آگاهی از میزان ولتاژ یک باتری نمی توانیم در مورد گنجایش آن بر حسب میلی آمپر ساعت سخن بگوییم، ولی مطابق روال معمول نمونه ای که وات ساعت بیشتری دارد به احتمال زیاد ظرفیت اش هم زیادتر خواهد بود.

بد نیست یادآور شویم کارشناسان می گویند یکی از دلایل اصلی که اپل جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را از آیفون ۷ و ۷ پلاس کنار گذاشته، این است که بتواند باتری بزرگتر را در این تلفن های هوشمند به کار بندد.

به این ترتیب در صورتیکه این تصاویر صحت داشته باشند، نسل بعدی تلفن های هوشمند ساخته شده توسط اهالی کوپرتینو با هر بار شارژ‌ مدت زمان بیشتری را روشن خواهند ماند و کاربران آنها تجربه ی بهتری را از محصول به دست خواهند آورد.

battery2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مانی
    مانی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    ۶ درصد برای‌کاربر انقدر‌ محسوس نیست، البته عمر باتری به کلی پارامتر‌ بستگی داره!

مطالب پیشنهادی