ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریاست موتورولا از سمت خود استعفا داد

در حین تغییرات سازمانی پیش رو در کمپانی موتورولا، ریک اوسترلو، ریاست شرکت از سمت خود استعفا داد. طی مدت اخیر، بخش های مختلف شرکت دستخوش تغییراتی شده اند تا موتورولا به درستی در چارچوب ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

در حین تغییرات سازمانی پیش رو در کمپانی موتورولا، ریک اوسترلو، ریاست شرکت از سمت خود استعفا داد. طی مدت اخیر، بخش های مختلف شرکت دستخوش تغییراتی شده اند تا موتورولا به درستی در چارچوب تجاری خود به فعالیت اش ادامه دهد.

لنوو قصد دارد تا با گسترش واحد تولید پی سی، بخش تبلت، فبلت و محصولات خانه هوشمند که از سیستم عامل های ویندوز، کروم و اندروید استفاده می کنند را هم در آن بگنجاند. این بخش که حالا «واحد تجارت دستگاه های هوشمند و پی سی» نام گرفته، توسط مدیر سابق ایسر، جانفرانکو لانچی مدیریت می شود.

لانچی پیش از این به عنوان ریاست لنوو و مدیر ارشد امور مالی نیز فعالیت کرده است. با این حال، وی به نظارت روی واحدهای عملیاتی و فروش محصولات در سراسر جهان ادامه می دهد.

باقی بخش های تجارت موبایل به زودانگ چن و آیمار د لنکساینگ گزارش خواهند داد. این دو به عنوان جایگزین ریاست بخش شان، مستقیما به مدیرعامل لنوو گزارش می دهند. اوسترلو در زمان خریداری شدن شرکت توسط لنوو، مدیریت موتورولا را بر عهده داشت اما همان زمان، دنیس وودساید از شرکت جدا شد و به عنوان مدیر ارشد امور مالی به دراپ باکس پیوست.

لنوو برای قدردانی از زحمات اوسترلو نوشت: «مدیریت با ثبات وی از زمان خریداری شدن توسط لنوو مورد قدردانی است و لنوو برای وی آرزوی موفقیتی پیوسته در آینده آرزو دارد.»

لنوو اوایل سال 2016 میلادی اعلام کرد که می خواهد روی برند موتورولا تاکید بیشتری داشته باشد و خط تولید Moto را همچنان زنده نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    پیش به سوی نابودی کامل موتورولا :/

مطالب پیشنهادی