ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید سامسونگ به نمایشگرهایی که طویل می شوند اشاره دارد

سامسونگ در زمینه فناوری نمایشگرها، پیوسته پیشتاز بوده و پتنت های جدید نیز حکایت از آینده ای روشن دارند. این حق اختراع که اخیرا به ثبت رسیده است، تلفن همراه یا دستگاهی را نشان می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

سامسونگ در زمینه فناوری نمایشگرها، پیوسته پیشتاز بوده و پتنت های جدید نیز حکایت از آینده ای روشن دارند. این حق اختراع که اخیرا به ثبت رسیده است، تلفن همراه یا دستگاهی را نشان می دهد که نمایشگر آن قابلیت طویل شدن را دارا است.

علاوه بر اینکه نمایشگر حالتی خمیده دارد، گویا بخشی از آن نیز پنهان شده و اگر کاربر متمایل باشد، می تواند آن را تغییر دهد. در حقیقت، نمایشگر در حالتی ریلی شکل، به دور تلفن پیچیده شده تا دستگاه جای کمتری را اشغال کند.

Samsung-foldable-device-patent-2

سامسونگ معمولا تکنولوژی های جدید خود را روی دستگاه های متنوعی تست می کند تا ببیند چه بازخوردی از سوی مخاطبان می گیرد. برای مثال تلفن هایی نظیر Galaxy Round به مقداری محدود در کره جنوبی فروخته شدند. بسیاری دیگر از پتنت ها هم هیچگاه به مرحله ای نمی رسند که روی محصولی تست شوند.

این پتنت هم اگرچه کمی دور از انتظار به نظر می رسد اما می تواند آینده جالبی برای تلفن های همراه رقم بزند و ظاهر آن ها را با تغییری اساسی همراه سازد. شاید در گلکسی نوت بعدی و شاید هم هیچوقت چنین طرحی را نبینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • م
    م | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    اﻳﻦ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮕﻢ ﻛﻼ ﺗﻮ ﻛﺎﺭﻩ ﺑﺰﺭﮒ ﺳﺎﺯﻳﻪ ;)

مطالب پیشنهادی