ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Baidu بزودی اتومبیل های خودرانش را در ایالات متحده آزمایش می کند

کمپانی غول تکنولوژی و چینی Baidu مدتی است که از برنامه های خود برای عرضه اتومبیل های خودران تا سال 2018 خبر می دهد. برای تحقق هرچه بیشتر این هدف، کمپانی چینی قصد دارد تا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

کمپانی غول تکنولوژی و چینی Baidu مدتی است که از برنامه های خود برای عرضه اتومبیل های خودران تا سال 2018 خبر می دهد. برای تحقق هرچه بیشتر این هدف، کمپانی چینی قصد دارد تا که اتومبیل های بدون راننده اش را به جاده های ایالات متحده آورده و آن ها را مورد آزمایش و بررسی قرار دهد.

خبر آوردن اتومبیل های خودران به آمریکا از سوی اندرو ان جی، محقق ارشد Baidu اعلام شد و وی خاطر نشان کرد که از این پس به کمک تک سنتر Baidu واقع در سیلیکون ولی، ارتباط تنگاتنگی با دولت ایالات متحده برقرار خواهد شد. دفتر Baidu در سلیکون ولی، زیر نظر ان جی اداره می شود و کارمندان آن وظیفه دارند روند توسعه اتومبیل های خودران را بهبود بخشند.

Baidu برای اولین بار در سال 2014 میلادی از برنامه های خود برای ورود به عرصه اتومبیل های خودران پرده برداشت. سال گذشته، کمپانی مورد بحث توانست در مسیری 19 مایلی، اولین اتومبیل BMW 3 خودران خود را با موفقیت آزمایش کند. هدف نهایی چینی ها آن است که تا سال 2018، اتوبوس های خودران را وارد چرخه حمل و نقل عمومی کشور اژدهای سرخ کنند.

مضاف بر این، ان جی به یکی از کمیته های سنای ایالات متحده پیشنهاد کرده که اپلیکیشنی برای موبایل های هوشمند توسعه دهند تا ارتباط با اتومبیل های خودران، به شکلی بهتر صورت گیرد. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن به عنوان مثال می تواند آن باشد که مسیرهای حرکت اتومبیل به تیم های ساخت و ساز اعلام شود تا از اختلال در حرکت آن جلوگیری به عمل آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی