ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سلام ۹۵

به راستی که مادر طبیعت، معلمی بی نظیر است. بهار هر سال از راه می رسد و به ما یادآور می شود که در پس هر سرمایی، شکوفه ای نفهته است. شکوفه ای که بعد ...

تیم دیجیاتو
نوشته شده توسط تیم دیجیاتو | ۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۰

به راستی که مادر طبیعت، معلمی بی نظیر است. بهار هر سال از راه می رسد و به ما یادآور می شود که در پس هر سرمایی، شکوفه ای نفهته است. شکوفه ای که بعد تر ها به بار می نشیند و درختی سبز را با خود به همراه می آورد.

سال ۹۴ با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید و اکنون نوروز ۹۵ نوید روزهایی هیجان انگیز را می دهد. روزهایی که امیدواریم برایتان پر از عشق و موفقیت باشند و همچون بهار، اتفاق های خجسته ای را برایتان رقم زنند.

این دومین عیدی است که دیجیاتو به همراه شما کاربران بی نظیرش، نوروز را جشن می گیرد. کلمات از بیان احساسات ما قاصرند، اما اجازه دهید با هر آنچه که در توان داریم از شما عزیزانی که در طول سال گذشته همراهمان بوده اید، تشکر کنیم.

در سال ۹۴ تلاش کردیم تا زیرساخت های لازم را برای دیجیاتو فراهم آوریم تا بتوانیم در ۹۵ آنچه که در خور شما است را ارائه دهیم. تغییر قالب سایت و تولد خواهر دیجیاتو را شاید بتوان از جمله مهمترین اتفاقاتی دانست که همگی ما بی صبرانه انتظارشان را می کشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    سال نو رو به مانی قاسمی و تمامی نویسندگان دیگه ی دیجیاتو تبریک میگم. امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
    درضمن سایت خواهر امیدوارم مثل وبسایت مرحوم نردبان باشه... من خیلی اون سایت رو دوست داشتم و خیلی ازش استفاده میکردم... یه سری از اطلاعات مهم الان خودم رو مدیون اون سایت میدونم و امیدوارم که تیم دیجیاتو وبسایتی شبیه به اون رو در نظر داشته باشه...

  • راضیه
    راضیه | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    خواهر دیجیاتو؟ یعنی چی یکی بگه لطفا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی