ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ موسیقی بهاری

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

The Greedy Cave

The Greedy Cave 1

سال های زیادیست که عناوین نقش آفرینی جایگاه خود را در میان بازی های ویدئویی پیدا کرده اند.  این سبک البته در بازی های موبایل و دیوایس های همراه کمتر شناخته شده و طرفداران پر و پا قرص آن تشنه ی یک عنوان همه فن حریف در این سبک هستند. The Greedy Cave دقیقاً همان چیزی است که می خواهید، یک بازی نقش آفرینی با آیتم های جور وا جور و متعدد و یک داستان قابل تامل که مخاطب را به ادامه بازی تشویق می کند.

با ورود به بازی می توانید اسم کاراکتر خود را انتخاب و آن را به شکلی محدود، اما جالب و سرگرم کننده شخصی سازی کنید. پس از ورود به بازی روند کلی داستان را در پیش می گیرید و در هر نقطه ای که نیاز باشد بازی با آموزش هایی شما را آماده ی مواجه با مشکلات می کند. سیستم مبارزات The Greedy Cave هم جالب است و موسیقی اش مخاطب را پای بازی نگه می دارد.

The Greedy Cave

The Greedy Cave

سازنده: AvalonGames قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 0.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70.2 / 50 مگابایت زبان:

Rope Racers

screen640x640

Rope Racers یک عنوان آرکید و سریع است که می تواند ترشح آدرنالین در خونتان را چند برابر کند! عنوانی اعتیاد آور که در آن با لمس کردن صفحه ی نمایش، کشیدن و استفاده از طناب باید از موانع مختلف بگذرید و خودتان را به خط پایان برسانید. در صورتی که گرفتار موانع شوید هم بازی از چک پوینت قبلی ادامه می یابد.

یکی از مشخصه های اصلی این بازی بخش آنلاین آن است. در هر مسابقه می توانید با حداکثر 10 بازیکن دیگر از سراسر جهان مسابقه داده و به رقابت بپردازید. از دیگر نکات مثبت بازی هم می توان به لوکیشن های متنوع با گرافیک زیبا، از پاریس گرفته تا لاس وگاس، و وجود 30 شخصیت بامزه اشاره کرد.

Rope Racers

Rope Racers

سازنده: Small Giant Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73.1 / 38 مگابایت زبان:

Hyspherical 2

Hyspherical 2 One

بازی های پازل گونه در هر سبک و سیاقی که باشند طرفداران مختص به خود را دارند. این عناوین گاهی به حدی اعتیاد آور می شوند که کل زندگی خود را ول کرده و فقط پای آن ها می نشینید و برای حل پازل ها تلاش می کنید. Hyspherical 2 نیز یکی از آنهاست. روند کلی بازی همچون نسخه ی اول است: تعدادی مرحله پیش روی شما قرار می گیرد و از سطح 1 باید مراحل را به ترتیب بگذرانید.

در هر مرحله تعدادی شکل هندسی برای شما ظاهر می شود که با لمس مرکز هر کدام یک گوی در امتداد خطوطش شروع به حرکت می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید جلوگیری از برخورد گوی یک شکل با شکل دیگر است. موردی که در نگاه اول ساده می آید اما با پیش روی بیشتر در بازی به یک عذاب برای بازیکن تبدیل می شود. با تمرکز و زمان بندی مناسب می توانید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

Hyspherical 2

Hyspherical 2

سازنده: Game Analytics قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 71.4 / 35 / 15.1 مگابایت زبان:

بازی جعبه موسیقی

Box

بازی جعبه ی موسیقی ساخته ی یارا گیمز یکی از جالب ترین عناوین ایرانی به شمار می رود. با ورود به بازی، موسیقی های مختلف از خوانندگان مشهور ایرانی پیش روی شماست. تنها کاری که لازم است انتخاب موسیقی مورد علاقه  و تعیین درجه سختی است. پس از آن وارد بازی می شوید و برای تکمیل نت های موسیقی آهنگ مورد نظر، باید گوی های رنگی که از بالا به پایین سرازیر می شوند را، زمانی که به خط موسیقی می رسند به موقع لمس کرده و بدین ترتیب آهنگ را اجرا کنید.

مشخص است که با انتخاب درجه سختی بالاتر، روند بازی مشکل تر شده و احتیاج به سرعت عمل بیشتری دارید. همچنین پس از به پایان رساندن مرحله ی انتخابی، مقداری سکه در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید به واسطه ی آن آهنگ های بیشتری را خریداری کنید.

جعبه موسیقی

جعبه موسیقی

سازنده: یارا گیمز قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی