ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی را از این پس می توانید با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنید

همانطور که در خبرها خواندید اپل امروز به شدت مشغول به روز رسانی دسته بندی تبلت هایش یا همان آیپدها بود؛ برند ساکن کوپرتینو از آیپد پرویی با نمایشگر ۹.۷ اینچی پرده برداشت،‌ اما در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۲:۰۷

همانطور که در خبرها خواندید اپل امروز به شدت مشغول به روز رسانی دسته بندی تبلت هایش یا همان آیپدها بود؛ برند ساکن کوپرتینو از آیپد پرویی با نمایشگر ۹.۷ اینچی پرده برداشت،‌ اما در کنار آن یک گزینه ی تازه برای نمونه ی ۱۲.۹ اینچی این محصول هم ارائه کرد. از همین رو از این پس کاربران می توانند این دیوایس را با حافظه ی ۲۵۶ گیگابایتی خریداری نمایند.

ناگفته نماند این بیشترین میزان حافظه ای به حساب می آید که تا به حال برای یک آیپد عرضه شده و البته ارائه ی آیپد پرو با این حجم فضای ذخیره سازی تصمیمی عاقلانه به نظر می رسد. اپل همواره در تلاش بوده تا نمونه پروی تبلت های خود را به عنوان جایگزینی برای کامپیوترهای شخصی معرفی کند و لذا در نظر گرفتن حافظه ی زیادتر برای آنها جلوه ای منطقی تر به این تلاش می بخشد.

۲۵۶ گیگابایت حافظه به شما اجازه می دهد داده های بیشتری را روی آیپد پرو ذخیره نمایید و کارها را ساده تر از قبل پیش ببرید؛ در این بین برند ساکن کوپرتینو هنوز راجع به سیاست مرتبط به تلفن های هوشمند اش تجدید نظر نکرده و امروز بازهم یک موبایل با حافظه ی پایه ۱۶ گیگابایتی را راهی بازار ساخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی