ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انفجار یک دستگاه آیفون 6 در هواپیما

هفته گذشته و در پرواز واشنگتن به هاوایی، آنا کریل تصمیم می گیرد تا زمان خود را صرف دیدن فیلمی هیجان انگیز کند و اوقات خوشی را در پرواز برای خود رقم زند. او برای ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

هفته گذشته و در پرواز واشنگتن به هاوایی، آنا کریل تصمیم می گیرد تا زمان خود را صرف دیدن فیلمی هیجان انگیز کند و اوقات خوشی را در پرواز برای خود رقم زند. او برای این کار به سراغ آیفونش می رود، اما ناگهان با جرقه هایی مواجه می شود.

آیفون آنا خیلی سریع آتش می گیرد و وی آن را به کف هواپیما پرتاب می کند. شعله های آتش از آیفون زبانه می کشند و دیگر مسافران را نیز به ترک صندلی هایشان وا می دارد. اما خوشبختانه در نهایت خدمه پرواز موفق می شوند بدون اینکه آسیبی به سرنشینان و یا خود هواپیما وارد شود، آتش برآمده از آیفون را خاموش کنند.

در حالی که تا کنون کمپانی اپل و سازمان رگولاتوری آمریکا در رابطه با این موضوع اظهار نظری نکرده اند، اما اتفاق رخ داده باعث شده تا توجه رسانه های بسیاری به بحث امنیت آیفون جلب شود.

کار تا جایی پیش رفته است که حتی بحث ممنوعیت ورود آیفون به هواپیما نیز مطرح شده است. جالب است بدانید که چندی پیش سازمان هوایی آمریکا ورود هاور برد ها را به خاطر مشکلاتی که در باتری آن ها وجود داشت به داخل هواپیما ممنوع کرد.

جان نانس، خلبان اسبق آمریکایی در رابطه با این موضوع می گوید: «آیفون یک وسیله فراگیر است و نمی توان از ورود آن به هواپیما جلو گیری کرد. اما این موضوع یادآور خوبی است که همواره در طول پرواز موبایل خود را در حالت Airplane Mode قرار دهید، چرا که بدین ترتیب موبایل شما دیگر در آسمان به دنبال اتصال به آنتن ها نمی گردد و به باتری آن فشاری وارد نمی شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Aryan
    Aryan | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    کسایی که میان به نوت 7 گیر میدن چرا اینجا نظر نمیدن؟ ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی