ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون SE از سخت افزار مشابه آیفون 6 اس برخوردار است

اپل در کنفرانس امروز خود که در اینفینیتی لوپ در حال برگزاری است، از جدیدترین عضو خانواده آیفون رونمایی کرد. همانطور که از پیش می دانستیم، نام آن iPhone SE است و به صورت اِسِی ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۵

اپل در کنفرانس امروز خود که در اینفینیتی لوپ در حال برگزاری است، از جدیدترین عضو خانواده آیفون رونمایی کرد. همانطور که از پیش می دانستیم، نام آن iPhone SE است و به صورت اِسِی (Essay) تلفظ می شود. آیفون جدید ظاهری دقیقاً مشابه آیفون 5 دارد و از نمایشگر 4 اینچی برخوردار است.

اپل در سال قبل 30 میلیون آیفون 4 اینچی فروخته و این میزان فروش تولید آیفون جدید 4 اینچی را توجیه می کند. آیفون اسی از پردازنده A9 اپل بهره می برد. بنابراین سخت افزاری مشابه آیفون 6 اس دارد و قدرت آن با پرچمدارهای فعلی اپل برابری می کند. اپل به همین دلیل آن را قدرتمندترین موبایل 4 اینچی دنیا می خواند. این آیفون به چیپ M9 نیز مجهز است که حرکات کاربر و موارد مربوط به سلامتی را زیر نظر می گیرد.

آیفون اسی همانند آیفون 6 اس از دوربین 12 مگاپیکسلی برخوردار است و قابلیت فیلم برداری 4K را نیز دارد. همچنین از سیستم Apple Pay نیز پشتیبانی می کند. البته این شباهت ها با آیفون 6 اس مو به مو نیست و آیفون SE از نمایشگر 3D Touch بی بهره است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rk.reza
    Rk.reza | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    حالا باز htc از اسپیکر های بوم ساند استفاده میکنه که حاشیه گوشی هاش نسبتا زیاده این آیفون چی داره که اینقدر حاشیه‌ داره؟ طراحی مزخرف ب تمام معنا

    • مهدی
      مهدی | ۵ فروردین ۱۳۹۵

      بی نهایت خوش دستی !

مطالب پیشنهادی