ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استقبال ۱۰۰ میلیون نفری از اولین اپلیکیشن Nintendo

کمپانی Nintendo که یک از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه بازی های ویدیویی است، چندی پیش اولین اپلیکیشن خود برای تلفن های هوشمند را به بازار عرضه کرد. این اپلیکیشن Miitomo نام دارد ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

کمپانی Nintendo که یک از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه بازی های ویدیویی است، چندی پیش اولین اپلیکیشن خود برای تلفن های هوشمند را به بازار عرضه کرد. این اپلیکیشن Miitomo نام دارد و بر خلاف آنچه که انتظار می رفت، ارتباطی با دنیای بازی ندارد و صرفا یک برنامه ارتباطی به شمار می رود.

اما جالب است بدانید که Miitomo در عرض تنها ۳ روز با استقبالی خیره کننده مواجه شده و توانسته توجه ۱۰۰ میلیون کاربر را به خود جلب نماید. این برنامه در حال حاضر تنها در ژاپن به بازار عرضه شده و نسخه iOS هم اکنون در صدر جدول اپ استور این کشور قرار گرفته است.

در Miitomo کاربران می توانند کاراکتر های مورد نظر خود را طراحی نمایند و از آن ها در ارسال پیغام های خود در دوستانشان استفاده نمایند. به گفته نینتندو تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیون از این کاراکتر ها، که Mii نامیده می شوند، ساخته شده است.

Information-about-Miitomo-w600

هرچند استفاده از خود اپلیکیشن رایگان است، اما کاربران می توانند با استفاده از پرداخت درون برنامه ای، لباس ها و لوازم جانبی متعددی را برای کاراکتر مورد نظر خود خریداری نمایند. این کاراکتر ها از همان زبان طراحی معروف Nintendo در بازی های ویدیویی پیروی می کنند و قادر هستند تا احساسات مختلفی را به کمک صورت خود بروز دهند.

جالب است بدانید که تا کنون اپلیکیشن Line یکی از محبوب ترین برنامه های ارتباطی ژاپنی ها به شمار می رفت، اما اکنون نینتندو با Miitomo موفق شده تا توجه کاربران این برنامه را نیز به خود جلب نماید.

در نهایت باید بگوییم که به گفته Tatsumi Kimishima، مدیرعامل نینتندو، این شرکت در ماه های آتی اپلیکیشنی دیگر را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. اپلکیشن جدید قطعا مرتبط به دنیای بازی های ویدیویی خواهد بود و یکی از کاراکتر های معروف نینتندو را با خود به همراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    توسعه دهندگان iOS مي‌توانند اپ هاي خود را براي اپ استور هاي خاص (مثلا ژاپن) عرضه كنند. در واقع امكان انتخابي سازي عرضه اپ وجود دارد (يك جدول شامل اپ‌استورهاي مختلف هست كه تك تك كشورها را مي‌توان تيك زد).


    كسي از دوستان مي‌دونه كه آيا گوگل پلي هم اينطوري هست يا نه؟

    • احسان
      احسان | ۲ فروردین ۱۳۹۵

      بله همینطور که دیدید نرم افزار های زیادی هست برای ایران ممنوعه و ربطی به تحریم نداره چون خیلیا آزاده

    • amir44ho@gmail.com
      amir44ho@gmail.com | ۲ فروردین ۱۳۹۵

      آره هست

مطالب پیشنهادی